LAŽNO REKLAMIRANJE

Američka agencija za lijekove udarila na L'Oreal

12.09.2012 u 15:05

Bionic
Reading

Francuski se gigant kozmetičke industrije L'Oréal našao pod ozbiljnim udarom na američkom tržištu. Naime, Uprava za hranu i lijekove (FDA) analizirala je marketinške materijale te kompanije i zaključila da je malo pretjerala u reklamiranju svojih proizvoda, pa prijeti opasnost da se na američkom tržištu zabrani njihova prodaja

FDA je u pismu kompaniji istaknuo kako u marketinškom opisu krema za uklanjanje bora stoji kako neki od tih proizvoda 'pojačavaju djelovanje gena i potiču stvaranje mladenačkih proteina'.

FDA ih stoga upozorava kako proizvodi za koje se tvrdi da utječu na način kako ljudsko tijelo djeluje moraju biti klasificiran kao lijek, a to bi značilo da za njih ne vrijede pravila kao za kozmetičke proizvode te da bi kompanija morala zatražiti drukčije odobrenje za njihovu prodaju na američkom tržištu. U protivnom će biti zabranjena distribucija tih proizvoda.

Situacija za L'Oréal nije nimalo ugodna jer na američkom tržištu postoji velika potražnja za preparatima koji uklanjaju znakove starosti, a konkurencija je velika - tu je prije svega veliki proizvođač Procter&Gamble sa svojom ponudom.

Kako pak navodi The Wall Street Journal, riječ je o tržištu vrijednom 2,9 milijardi dolara u prošloj godini (a obujam, unatoč krizi raste - 2010. godine je vrijedio 2,7 milijardi dolara). Svako ograničavanje potrošnje značilo bi stoga velik gubitak za kompaniju te istodobno jačanje udjela konkurencije.

Francuska je kompanija stoga odmah reagirala na zahtjev FDA izvješćujući javnost kako je primila na znanje primjedbe regulatora te da će 'odgovoriti na njihove sumnje u primjerenom vremenskom razdoblju'.