BEDOVI

Trailer za novi CoD nastavlja sakupljati dislikeove

10.05.2016 u 06:53

Bionic
Reading

Activisionov najpopularniji serijal (koji nije napravljen u Blizzardu) pucačka je ekstravaganca Call of Duty. Tradicija izbacivanja novog nastavka svake godine postao je tradicija, no problem je što čitava gomila gejmera to voli sve manje i manje

Ovo je više nego očito iz likeova i dislikeova na Youtubeu. Loš publicitet? Zasićenost franšizom? Tko će ga znati? Ono što je kristalno jasno su gomile oštrih komentara i negodovanja. Video trenutno blista sa preko četrnaest milijuna pregleda, s time da jedina stvar koja ga crni su - komentari i likeovi

Konkretno, reveal trailer za igru zavoljelo je nešto više od 250 tisuća gledatelja, dok ga je nešto manje zavoljelo preko 1,2 milijuna (!) koji su odlučno kliknuli na gumb za dislike

Activision se odazvao vezano uz ovaj neuspjeh te istaknuo kako je njihov prethodni nastavak zadesila slična sudbina što se dislikeova tiče, te kako je unatoč tome postao jedna od najprodavanijih igara godine. Ovo bi donekle držalo vodu da video o kojemu je riječ nije sakupio svega 250 tisuća sramežljivih likeova

Ovaj rekordni hejt rezultirao je plasiranjem Call of Duty: Infinite Warfarea na osmo mjesto najomraženijih videa Youtubea. Samo da dobijete perspektivu, radi se o videima poput trailera za reboot Ghostbustersa, Bieberova 'Boyfrienda', Nicki Minaj i 'Stupid Hoe' te Perryjeva 'Stronga'.

Call of Duty: Infinite Warfare ima petnaest puta veći broj dislikeova od svojeg prethodnika Call of Duty: Black Ops 3. U drugu ruku, također se radi o najgledanijem foršpanu za Call of Duty do danas, pa vi odlučite s koje strane čitavu stvar planirate gledati.

Bilo kako bilo, novi CoD dolazi na tržište 4. studenog, kada ćemo iz prve ruke vidjeti radi li se doista o najnižoj točki u popularnom serijalu videoigara.