GOOGLE PREOTEO KRUNU

Što se dogodilo? Apple više nije najvrjedniji svjetski brend

21.05.2014 u 19:40

Bionic
Reading

Vrijednost Appleova brenda pala je za 20 posto, kažu u tvrtci Millward Brown, na 148 milijardi dolara (814 milijardi kuna). Vrijednost Googleovog porasla je za 40 posto, na 159 milijardi dolara (874,5 milijardi kuna)

Da su u Appleu uspjeli sudski prisiliti Samsung na plaćanje 2,2 miliijarde dolara za navodno kršenje patentnih prava, možda bi uspjeli zadržati prvo mjesto. Ovako su ga morali prepustiti velikom i mrskom suparniku.


Kako objašnjavaju u Millward Brownu, Google je titulu zaslužio time što ambiciozno pomiče granice postojećih kategorija - pametnim naočalama, samovozećim automobilima i balonima, recimo. Apple se zadovoljio pametnim telefonima, tablet i osobnim računalima.

Tehnološke kompanije dobro se drže. Na trećem mjestu je IBM, četvrtom Microsoft, osmom AT&T, a desetom Amazon, koji je prestigao Marlboro. Najveće iznenađenje je kinesko web odredište Tencent, koje je četrnaesto. Facebook je na 21. poziciji, Samsung na 29.

Kako u Millward Brownu to računaju? Pa, pomoću alata kojeg zovu Optimor. Kako točno funkcionira strogo je čuvana poslovna tajna, naravno. Navodno su do podataka došli pomoću 150 tisuća razgovora s potrošačima diljem svijeta.

Vrijednost najvažnijih svjetskih brendova porasla je za 12 posto, objavili su u izvješću Top 100 Most Valuable Global Brands (PDF).

Izvor:CNET