LOŠ PR POTEZ

Što je ovo Googleu trebalo? Korisnici nisu oduševljeni

19.05.2016 u 09:05

Bionic
Reading

Izgleda da je poziv korisnicima da predlože naziv nove verzije mobilne platforme Android bio samo (pre)loš PR potez. Iako i dalje mogu predlagati vlastite umotvorine, čitanjem ‘sitnih slova’ na službenoj stranici postaje jasno da će svi njihovi prijedlozi otići u vjetar

Jučer je tehnološki div Google održao svoju tradicionalnu konferenciju Google I/O. Predstavljena je sva sila noviteta, o čemu možete pročitati na ovom linku, a određeni segment ostao je rezerviran i za Android N.

Android N po pitanju performansi donosi podršku za Vulkan API te valja računati na impresivne grafičke rezultate s podržanim naslovima. Ubrzana je instalacija aplikacija za 75 posto te najavljeno 50-postotno smanjenje količine koda zahvaljujući novom kompajleru.

Mobilne platforme su pred velikim izazovima, a Android N donosi još više sigurnosnih mogućnosti, poput enkripcije po datotekama, osnaživanja frameworka te nadogradnji koje od korisnika neće tražiti nikakav input. Zahvaljujući spomenutom kompajleru, aplikacije za Android nakon nadogradnje neće morati ni proći kroz sporo optimiziranje poslije instalacije nadogradnje.

Tijekom predstavljanja iz Googlea su objavili i prigodni video u sklopu kojeg sve korisnike pozivaju da i dalje predlažu naziv za Android u verziji N.

Android N

Ipak, ono što su zaboravili napomenuti je to da neće uzeti u obzir ni jedan jedini prijedlog korisnika. Upravo tako, pročitamo li pravila koja određuju prijedloge u sklopu kampanje #NameAndroidN, već u prvom odlomku teksta jasno je istaknuto da je ‘cijela akcija pokrenuta isključivo radi zabave’ te da bilo koji ‘prijedlog korisnika uopće neće biti uzet u obzir’.

Možda je Googleov PR odjel smatrao da će ova kampanja biti nekome zabavna, no izgleda da je ispala zabavna samo njima jer korisnici baš i nisu oduševljeni ovim potezom.