ZVIJER JE OPET GLADNA

Songza postaje nova Googleova aplikacija?

07.07.2014 u 06:20

Bionic
Reading

Koju vrstu muzike biste najviše htjeli slušati subotom ujutro dok ljenčarite na suncu, šećete psa ili gledate nogomet?

Ili: jeste li se ikad zapitali kako bi bilo imati plejlistu svojih najdražih stvari za kišni ponedjeljak ujutro dok se spremate na posao ili doručkujete?

Odgovor postoji već godinama: Songza. Songza je besplatni glazbeni internetski servis koji vam preporuča različite liste pjesama. No, plejliste su složene tako da odgovaraju dobu dana, zatim radnji koju obavljate, ali i raznim meteorološkim uvjetima. Primjerice, Songza nudi plejliste za ponedjeljak ujutro ili za nedjelju uvečer, zatim za vježbanje, za spremanje za subotnji izlazak, plejliste koje si puštate dok se tuširate, kuhate ili vozite ili one za sunčane i kišne dane. Liste kreira tim glazbenih kuratora i muzičkih eksperata, a moguće ih je modificirati i mijenjati prema vlastitoj želji i ukusu.

Songza u ovom obliku postoji od kraja 2011. godine. A u međuvremenu su servisi poput Spotifya ili Beats Musica počeli nuditi slične usluge. Ono što je novo u ovoj priči je da u posljednje vrijeme broj korisnika glazbenih servisa za streaming glazbe koji nude prilagođene postavke raste nezamislivom brzinom. A veliki igrači poput Googlea ili Applea moraju hvatati korak s vremenom.

Songza postaje nova Google aplikacija?

1. srpnja ove godine Google je kupio Songzu za 'pišljivih' 39 milijuna američkih dolara. Nekoliko tjedana prije toga Apple je kupio Beats Music za 'bijednih' 500 milijuna dolara. Google i Apple su očito na vrijeme prepoznali trend koji slijede mnogi mladi korisnici glazbenih streaming servisa diljem svijeta. Iako je Songza bila dostupna isključivo korisnicima u SAD-u i Kanadi, krajem 2013. godine taj glazbeni servis je brojao 5.5 milijuna korisnika. Namjera Googlea je i dalje razvijati Songzu, zatim iskoristiti njene potencijale te ovom kupnjom proširiti mogućnosti Google Play Music servisa.