INTERVJU: VALINEA VINGER

Prva hrvatska high-tech jakna kreće u svoj pohod na svijet!

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 06.11.2016 10:23
  • Objavljeno 06.11.2016 u 07:55
Valinea Vinger Ultijack

Valinea Vinger Ultijack

Izvor: Screenshot / Autor: Valinea Vinger

Ultijack, djelo tima okupljenog oko dizajnerice Valineje Vinger, nakon nešto više od godinu dana razvoja dospio je u u prodaju. Proizvodnja je zasad mala i u potpunosti u Hrvatskoj, no ambicije su veće

Kao što smo već pisali, Ultijack je višenamjenska modularna jakna otporna na vjetar, vodu i snijeg, koja u završnom izdanju sadrži multifunkcionalne odjeljke i džepove (njih čak devet), zamjenjivu bateriju kapaciteta 5.000 mAh, NFC karticu s osobnim podacima, zaštitu za korištenje mobitela pri nepovoljnim vremenskim uvjetima, kapuljaču koju je moguće pretvoriti u jastuk...

Cilj riječke dizajnerice Valineje Vinger bio je stvaranje jakne koja neće biti samo atraktivna i praktična, već će i omogućiti nove oblike interakcije s raznim uređajima poput pametnog telefona, laptopa i tableta. 

Pokrenut u Start up zajednici Rijeke u drugoj polovici prošle godine, projekt Ultijack je bio pobjednik Balkan Venture Foruma te strukovnog modnog događaja Modni ormar. Trebao je u veljači ove godine dobiti kampanju na platformi za crowdfunding Kickstarter, s ciljem prikupljanja 15 tisuća američkih dolara, no od toga su zasad odustali.


U međuvremenu je predsjednik Hrvatske mreže poslovnih anđela Davorin Štetner u razvoj Ultijacka uložio 150 tisuća kuna, kao i svoju mentorsku podršku.

Izrada prototipa počela je na kućnom šivaćem stroju i trajala je oko tjedan dana. Koncept se mijenjao paralelno s istraživanjem tržišta. Gotovi proizvod košta 199,99 američkih dolara na Ultijackovom webu

'Pri samoj izradi nije bilo izazova. Volim to što radim pa je taj kreativni dio zapravo bio zabavan. Veći izazov stigao je nakon izrade prvog prototipa: trebalo je naći proizvođače, savršeni materijal, doslovno preko 50 dijelova koji idu u jaknu...' rekla je Vinger odgovarajući na naša pitanja e-mailom.

Jeste li u prvo izdanje proizvoda uspjeli ugraditi sve što ste zamislili i planirali?

Da, jesmo. Nekako nam je od samog početka nekakav moto - nema što se ne može. Sve se može, samo je pitanje kako i koliko vremena će sve to trajati. Naravno, nećemo na tome stati. U prototipnom primjeru imamo pet različitih jakni u drugim bojama koje još nismo predstavili javnosti jer su u fazi testiranja i osmišljavanja korisničkog iskustva. Imamo puno ideja, trenutno tražimo tko bi mogao realizirati to što smo zamislili.

Osim Davorina Štetnera, je li bilo i drugih ulagača?

U timu se uvijek šalimo po pitanju drugog ulagača, ali ona to zbilja i jest. Ne drugi ni prvi, već nulti ulagač i vječna podrška je moja mama.

Koliko ljudi trenutno radi na Ultijacku? Kojih su sve profila?

Tim broji tri člana. Zaduženi su za proizvodnju, dizajn, makerting i prodaju te da sve brojke štimaju.

Ultijack Facebook/Ultijack

Ultijack Facebook/Ultijack

Izvor: Screenshot / Autor: Ultijack

Gdje proizvodite Ultijack? Koliko je primjeraka proizvedeno u prvoj seriji?

Ultijack možemo sami proizvesti od početka do kraja. Nismo proizveli puno primjeraka u prvoj seriji jer nam je cilj bio u samom startu napraviti dobre temelje kako ne bismo morali investirati u velike količine.

Gdje je sve moguće kupiti jaknu, osim na webu? Gdje je sve planirate ponuditi?

Zasad je dostupna samo na webu. Cilj je postupno se proširiti na inozemno tržište (Sjedinjene Države, Njemačka) kako bismo smanjili cijenu proizvodnje. Očekujemo da će Ultijack uglavnom kupovati muškarci te ljudi koji vode aktivan život u prirodi na moru.

Nakon toga planiramo otvoriti i druge prodajne kanale. S vremenom ćemo procijeniti koji će nam smjer biti najzanimljivi za daljnji razvoj.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!