OBOŽAVATELJI ČEKAJU

Postanite 'kralj' Twittera

06.03.2013 u 10:13

Bionic
Reading

Istraživanje je pokazalo kako najuspješniji tviteraši objavljuju dobro sročene i pozitivne tvitove, često spominju svoje pratitelje, koriste 'hashtag' i imaju u potpunosti ispunjen profil

Platforma za mikroblogiranje, poznatija kao Twitter, za mnoge je još uvijek nepoznanica. Činjenica da se trebaju izraziti u 160 znakova (odnosno po novom 140 ukoliko dodaju i link) za većinu je ljudi zastrašujuća.

Tome treba pridodati i cijeli niz izraza koji su specifični za Twitter poput 'retvita', 'hashtaga' ili različitih kratica koje se koriste prilikom komunikacije.

U Hrvatskoj je Twitter još uvijek prilično nepoznat način komunikacije koji koriste tek rijetki.

No tu činjenicu možete pretvoriti u svoju prednost i postati 'kralj' ili 'kraljica' hrvatskog dijela Twittera (a možda i šire ako poželite).

Naime, istraživači s Georgia Institute of Technology iz Atlante analizirali su najpopularnije tvitove i otkrili što točno 'pali' na Twitteru.

Vjerujte, nije toliko komplicirano kao što se može činiti na prvi pogled.

Upoznajte svoju publiku

Istraživanje provedeno na 500 tviteraša tijekom perioda od 15 mjeseci pokazalo je kako su najbolji tviteraši bili oni koji su se u svojim objavama obraćali nekoj određenoj osobi.

Tvitovi koji su općeniti i nisu namijenjeni nikome posebno, nisu ni zanimljivi. No ukoliko u svojim tvitovima spominjete svoje 'pratitelje', odgovarate na njihove tvitove i označavate ih kao 'favorite', broj pratitelja će vam se značajno povećati.

Ljudi vole znati da drugi obraćaju pažnju na njih i da ono što pišu ne odlazi u internetska bespuća.

Pišite o relevantnim stvarima

Ukoliko pišete samo o sebi i onome što je vama osobno važno, teško da ćete privući pozornost potpuno nepoznatih tviteraša.

Najveći broj pratitelja imaju oni tviteraši koji pišu o stvarima koje se tiču širokih masa.

Bilo da komentirate aktualne vijesti, probleme s kojima se susrećete u svakodnevnom životu ili jednostavno želite preporučiti neki film ili knjigu, vaši će tvitovi biti zanimljiviji široj publici ako i teme budu općenite.

Pazite kako pišete

Twitter zbog svog formata ima određene zakonitosti, no to ne opravdava loše sročene tvitove ili zanemarivanje gramatike.

Istraživanje je pokazalo kako su najveću pozornost privukli tvitovi koji su bili jednostavni za razumijevanje i dobro napisani.

Ljudi se prilikom praćenja objava na Twitteru često oslanjaju na pravilno pisanje i poštivanje gramatike kako bi nadoknadili nedostatak tona glasa ili izraza lica.

Svi znamo da je sarkazam teško izraziti samo slovima na ekranu. Imajte to na umu kad pišete svoj tvit.

Budite pozitivni

Tviteraši koji se stalno žale na nešto, kritiziraju i blate druge neće naići na potporu tviteraške zajednice.

S druge strane, oni koji svoj prostor na Twitteru koriste kako bi odaslali pozitivne poruke, pohvale ili zanimljive komentare dobivaju na popularnosti.

Koristite 'hashtag'

Korisnici koji koriste 'hashtag' imaju veće šanse privući pratitelje jer će se njihovi tvitovi pojaviti u pretragama po određenim temama ('hashtagovima').

Osim toga, često se 'hashtag' koristi kako bi se dodatno prokomentirao upravo napisani tvit.

Ispunite svoj profil

Oni korisnici koji imaju u potpunosti ispunjen profil ostavljaju dobar dojam jer drugi korisnici zaista dobivaju osjećaj da je s druge strane stvarna osoba.

To ne znači da morate cijelom svijetu objaviti svoj broj telefona i adresu, ali možete otkriti u kojem gradu i državi živite ili čime se bavite u životu.