TEST

Peugeot 508 Allure 2.0 BlueHDI

13.06.2016 u 16:57

Bionic
Reading

Peugeot je, nedvojbeno, učinio odličan potez zamijenivši blijedu 407-icu i nekonkurentnu 607-icu modelom 508. Nakon potrebnog redizajna, novi 508 još je bolji automobil. I to ne samo zbog unaprijeđenog dizajna

Pod poklopcem našao se novi dvolitreni common-rail dizelaš sa 180 KS-a, standardno spojen s automatskim šesterostupanjskim mjenjačem. Iako ne raspolaže dvjema spojkama, mjenjač je pohvalno brz i vrlo dobro predviđa vozačeve namjere pa na njega nemamo nikakve zamjerke, no ocjena više ide na konto spomenutog dizelaša. Miran, snažan i elastičan te impresivno štedljiv, ovaj dragulj tehnologije motora s unutrašnjim izgaranjem oduševljava u svim prilikama. Sasvim je svejedno vozite li gradom s čestom izmjenom brzina, krstarite autocestom ili slažete zavoje otvorenom cestom uz čestu potrebu za pretjecanjem - 2.0 HDI nikad ne ostaje bez daha.

Peugeotovi dizajneri nisu popravljali ono što je ionako bilo dobro. Ovjes je vrlo dobar - dovoljno mekan da upije sva oštećenja na prometnici, no ne i premekan pa će ljubitelji dinamične vožnje isto moći uživati za upravljačem koji bi, doduše, mogao biti krući, direktniji i s nešto manje kontrola koje je lako slučajno pritisnuti u vožnji.

Položaj za upravljačem odličan je, čemu doprinose i odlična sjedala koja ne zamaraju čak ni nakon višesatne vožnje.

508-ica ne kiksa ni na dostupnom smještaju za putnike i prtljagu. Pretinaca ima dovoljno, a čitav volumen prtljažnika efektivno je iskoristiv. Međutim, bilo bi doista odlično kada bi se prtljažnik 508-ice otvarao poput stražnjih vrata, u svrhu utovarivanja glomaznijih predmeta.

Francuskoj limuzini nije lako naći nedostatke, no isto vrijedi i za konkurenciju. 508 se nalazi u vjerojatno najkonkurentnijem automobilskom segmentu na svijetu, no svoje mjesto u vrhu itekako opravdava.

Preporučujemo.

Proizvođač: Peugeot.
Model: Peugeot 508 2.0 Blue HDI Allure.
Vrsta motora: 2.0, četiri cilindra, dizel.
Obujam: 1.997 cm3.
Snaga (kW/KS): 133/180 @ 3.750 o/min.
Okretni moment (Nm): 400 @ 2.000 o/min.
Potrošnja (l/100 km): 5,5/7,7/6,2.
Ubrzanje (0-100 km/h): 8,5.
Maksimalna brzina: 230 km/h.
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.830/1.828/1.456.
Cijena do registracije: 281.140 (osnovni model 184.278 kuna).