NOVITETI

Ovako Samsung zamišlja budućnost trgovina

10.01.2016 u 07:39

Bionic
Reading

Među Samsungovim novitetima u liniji uređaja za digitalno oglašavanje i monitore poseban naglasak stavljen je na video-zidove s najtanjim rubom na svijetu i nove zakrivljene monitore

Južnokorejski div proširio je ponudu za poslovne korisnike novim video-zidom izuzetno tankog ruba (debljine svega 1,4 milimetra.

Optimiziran je za uporabu u zatvorenom prostoru. Svaki panel prolazi tvorničko podešavanje, a čipset ACM namješta prikaz slike kako bi osigurao potrebno podešenje boje i ravnomjernu prezentaciju. Zasloni su dizajnirani su za cjelodnevni rad bez prekida.

Samsung je također predstavio novosti u seriji zakrivljenih računalnih monitora, namijenjenih ljubiteljima računalnih igara.

Zakrivljenost zaslona u skladu je sa zakrivljenim vidokrugom korisnika, a prati ju i Samsungova tehnologija Eye Saver koja umanjuje naprezanje i zamor očiju.


Samsungovi gaming monitori podržavaju tehnologiju AMD FreeSync preko sučelja HDMI, koja sinkronizira brzinu osvježavanja zaslona s onim korisnikove AMD video-kartice, čime se smanjuje kašnjenje ulaznog signala i zastajkivanje tijekom igranja igara.

Proširena je i ponuda LED panela za oglašavanje, namijenjenih poslovnim, maloprodajnim, sportskim, zabavnim ili transportnim okruženjima. Rješenja su unaprijeđena poboljšanim diodama i konfiguracijama s gušćim rasporedom.

Na sajmu CES u Las Vegasu Samsung je pokazao i koncept elektroničkog dućana budućnosti. Mogli su se vidjeti koncepti kao što su zrcalni i prozirni OLED zasloni, kao i video-zidovi izuzetno tankih okvira.

Kada kupac uđe u trgovinu, na ulazu ga može dočekati zrcalni zaslon koji će omogućiti interakciju i daljnje usmjeravanje do određenog dijela trgovine.

Zaslon je reflektivan 65 posto te nudi prozirnost od 90 posto, a zahvaljujući dizajnu bez okvira nudi izvanredan prikaz sadržaja, bilo da je riječ o porukama dobrodošlice ili posebnim ponudama.

Samsung 55-inčni (139 centimetara) proziran OLED nudi mogućnost održavanja prezentacija i promocija u realnom-vremenu, s unaprijeđenom svjetlinom od 150 nita, prozirnošću od 45 posto i 100-postotnom prezentacijom boje, sukladno skali Adobe RGB.