JOŠ MALO STRPLJENJA

Novi nastavak Tormenta naišao je na još jednu odgodu

11.06.2016 u 08:08

Bionic
Reading

Brian Fargo i inXile Entertainment su nakon dugo vijećanja zaključili kako je za sve nas ipak bolje da datum izlaska RPG-a 'Torment: Tides of Numenera' polako klizne u 2017.

Razloga za ovo ima mnogo, no najveći je lokalizacija. Naime, Torment je, kao i njegov prethodnik, krcan tekstom i dijalozima, što prevoditeljima daje puno više posla nego pri radu na drugim naslovima. Konkretno, Fargo priča o oko milijun riječi po lokalizaciji, što znači još minimalno šest mjeseci napornog posla.

Napomenuo je kako ova Kickstarterom financirana igra u principu može izaći prije kraja godine, makar bi to značilo požurivanje i pritisak koji bi u konačnici rezultirali lošijim naslovom. Pod time misle, naime, loše prevedenim naslovom. S obzirom da inXileov Torment jako ovisi o dijalozima i prepričavanju radnje putem zidova teksta, paušalni pristup prijevodu rezultirao bi katastrofom.

Torment: Tides of Numenera Early Access Trailer


Upravo zato će Torment: Tides of Numenera izaći početkom prvog kvartala iduće godine. Fargo se ispričao nestrpljivim obožavateljima te im obećao kako će konačni proizvod opravdati dugi razvojni proces.

Kad smo već kod razvoja, spomenimo da je igrina beta dostupna svima koji su investirali u Tormentov Kickstarter. Igra je izvorno bila dostupna samo ekipi koja je u igru investirala poveću količinu novca, dok ju od nedavno mogu zaigrati apsolutno svi. Lijepo, zar ne?

'Torment: Tides of Numenera' duhovni je nastavak legendarnog Black Isleovog RPG-a 'Planescape: Torment', a dolazi na Windowse, Mac i Linux.