USPJEH U FRANCUSKOJ

Nevjerojatnih devet nagrada igri Sea Hero Quest!

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 27.06.2016 15:36
  • Objavljeno 27.06.2016 u 15:36
sea hero quest

sea hero quest

Izvor: Screenshot / Autor: Miroslav Wranka

Na ovogodišnjem Međunarodnom festivalu kreativnosti 'Cannes Lions' Deutsche Telekom Grupa u sklopu koje djeluje i Hrvatski Telekom te agencija Saatchi & Saatchi dobili su devet nagrada - jednog zlatnog, pet srebrnih i tri brončana Lava - za mobilnu igru 'Sea Hero Quest'

Sea Hero Quest je o inovativna mobilna igra kreirana s ciljem stvaranja najveće baze podataka u svijetu uspoređujući ljudsku orijentaciju u prostoru. Ta će baza znanstvenicima pomoći da naprave veliki korak naprijed u razvoju novih dijagnostičkih testova za demenciju.

Više od 47 milijuna ljudi diljem svijeta trenutačno živi s demencijom a procjenjuje se da će taj broj narasti na 135 milijuna do 2050. godine. Za mnoge ljude koji žive s demencijom, jedan od prvih simptoma je gubitak prostorne svijesti, jer oni gube sposobnost za snalaženje čak i u dobro poznatim mjestima.

Stvaranje globalnog standarda s mobilnom igrom Sea Hero Quest' o tome kako se snalazimo u prostoru široko je priznat kao jedan od ključnih koraka prema razvoju novih dijagnostičkih testova za bolesti koje uzrokuju demenciju.

Igra je u nekoliko tjedana, koliko je prošlo od globalnog lansiranja, preuzeta oko 1,6 milijuna puta. U Hrvatskoj je do sredine lipnja preuzeta više od 26.500 puta.

Korisnici su dosad zajedno u igri proveli više od 30 godina što je generiralo ekvivalent od više od 4.500 godina sličnih laboratorijskih istraživanja. Prethodne studije o ljudskoj prostornoj navigaciji su se sastojale od najviše 600 sudionika.

'Pozitivan odaziv je nevjerojatan. Ljudi diljem svijeta su inspirirani skinuti Sea Hero Quest i igrati za dobro. Igra je ušla u top 20 na 40 tržišta na App Storeu i Google Playu, te je broj jedan na mnogim tržištima', rekao je Hans-Christian Schwingen, član uprave DT Grupe za branding Deutsche Telekoma.

Tijekom Cannes Lions International Festival of Creativity igra Sea Hero Quest je osvojila ove nagrade:

Gold Lion Promo & Activation: Use of Mobile
Silver Lion Promo & Activation: Commercial Public Services
Silver Lion Health: Education & Services
Silver Lion Pharma: HCP Devices & Diagnostic
Silver Lion Direct: Use of Data
Silver Lion Cyber: Innovative Use of Social & Community
Bronze Lion Mobile: App Games
Bronze Lion Mobile: Social Gaming & Competition
Bronze Lion Entertainment: Innovation in Branded Games

Više:Sea Hero Quest ili #gameforgood

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!