TWITTER ZA PROFIĆE

Još deset dana do nove Tweetokracije

09.11.2010 u 09:04

Bionic
Reading

U Poslovnom centru VMD u Zagrebu 18. i 19. studenog održat će se Tweetokracija, jedina konferencija i radionica u regiji koja se bavi profesionalnim korištenjem društvene mreže Twitter

Ivan Brezak Brkan će na ovogodišnjoj Tweetokraciji na primjerima nedavno pokrenutog Bonbona i Kolektive pokazati kako brendovi mogu i trebaju voditi prodaju preko društvenih mreža kao što je Twitter. Peđa Pušelja će objasniti načine na koje je njegov brend, WTFJeans, upravo komunikacijom tvitovima završio na FOX Newsu te u De Standaardu, Gizmodu i Mashableu.

Nebojša Grbačić, urednik internetskog izdanja Globusa, pokazat će kako mediji mogu iskoristiti Twitter za breaking news te praćenje novosti iz cijelog svijeta. Luka Sučić iz tvrtke Jasno & Glasno i Nikola Krajačić iz Acumen Connecta navest će kako primijeniti community menadžment u poslovanju i podršci korisnicima koji će se prije žaliti preko interneta nego zvati telefonski helpdesk. Nebojša Radović iz Srbije će na primjerima iz regije pokazati kako brendirati lokalne proizvode u regiji.

Na Tweetokraciji su prošle godine sudjelovale tvrtke poput Allianz Directa, T-HT-a, Nove TV i tportala, koje su u međuvremenu uspješno počele koristiti novi internetski marketinški kanal uz tehnike koje su naučile. Ove godine pridružit će im se, među ostalima, Vipnet i Emmezeta.

Kao čitatelj tportala, možete iskoristiti 15 posto popusta uz kod 'tportal' i prijaviti se za Tweetokraciju po 1.930 kuna za oba dana do 11. studenog.