CVRK.ORG

Imenik hrvatskih korisnika Twittera

  • Autor: B. R.
  • Zadnja izmjena 14.09.2009 11:19
  • Objavljeno 14.09.2009 u 11:19
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Pod nazivom Cvrk, Hrvatskoj je danas predstavljen novi internetski projekt, imenik hrvatskih korisnika Twittera smješten na adresi www.cvrk.org

Riječ je o web aplikaciji povezanoj sa poznatim servisom Twitter s kojeg i preuzima podatke. Namjena projekta je okupiti i prikazati sve korisnike Twittera iz Hrvatske na jednom mjestu, prikazati njihove posljednje aktivnosti, interese i broj sljedbenika te ponuditi mogućnost učlanjenja u mrežu. Projekt je dobio ime prema originalu, jer 'twitter' doslovce znači 'cvrkutati', dok 'tweet', koji označava jednu poslanu poruku, znači 'cvrkut'.

Podsjetimo, Twitter (www.twitter.com) je servis za mikro bloganje koji svojim korisnicima omogućuje besplatnu komunikaciju putem tekstualnih poruka do 140 znakova. Korisnici upisuju kraće poruke na svojim računalima, a te kratke poruke se distribuiraju njihovom krugu prijatelja odnosno sljedbenika.

Uz pomoć Cvrka korisnici će na vrlo jednostavan način imati detaljan uvid u brojnost, najvažnije teme i aktivnosti rastuće hrvatske zajednice Twitter. Integracija Cvrka s Twitterom napravljena je uz dozvolu vlasnika Twittera, a prethodilo joj je detaljno pregledavanje tehničkog i funkcionalnog aspekta Cvrka.

Projekt je pokrenula tvrtka Grejp, specijalizirana za PR i izradu malih internetskih projekata čija je namjena stvaranje publiciteta i poticanje prodaje proizvoda i usluga trećih strana.

S obzirom na to da udio hrvatske populacije koja vrijeme provodi na internetu kontinuirano raste, kao i broj oglašivača koji u internetu vide prostor za direktnu komunikaciju sa svojim potrošačima, Grejp će ovim projektom eksperimentirati s novim načinima oglašavanja. Pored toga, Cvrk je pokušaj da se zainteresiraju tvrtke koje zanima investiranje u nove i zanimljive internetske projekte, osobito medijske kuće koje žele dodatno ojačati svoju poziciju na ovom području te pridobiti što više korisnika.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi