SVAKOME PO ZASLUZI

Google se okomio na 'loše' web stranice

  • Autor: B. R.
  • Zadnja izmjena 02.12.2010 09:30
  • Objavljeno 02.12.2010 u 08:08
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Propust u Googleovom algoritmu za ocjenjivanje web stranica omogućavao je čak i kompanijama s najgorom reputacijom da imaju bolju poziciju u rezultatima pretraživanja, no od jučer više ne

Krajem prošlog mjeseca, u New York Timesu izašao je članak o francuskoj kompaniji DecorMyEyes koja je usprkos katastrofalnoj reputaciji među kupcima uvijek bila prva u određenim rezultatima pretraživanja preko Googlea. Spomenuta tvrtka preko svoje web stranice korisnicima diljem svijeta prodaje sve vrste naočala, no  često vara kupce, i to na cijeni, koja se prilikom isporuke višestruko podiže te na tome što ustvari prodaju krivotvorine.

Korisnici diljem svijeta izuzetno su nezadovoljni kompanijom što su često izražavali na svojim osobnim blogovima, forumuma te svim drugi mjestima gdje se mogu potužiti. Pri svakoj objavi prilagali su linkove na stranice tvrtke DecorMyEyes, a što joj je samo dodatno podizalo 'ugled', barem u Googleovim očima.

Nakon što su Googleovci pročitali članak na New York Timesu, prionuli su na posao te odlučili dodatno promijeniti algoritam ocjenjivanja web stranica.

Kompanijama poput DecorMyEyes više neće biti moguće imati prioritetno mjesto u rezultatima pretraživanja, a više o Googleovim promjenama tehničke prirode možete pročitati na ovoj adresi

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi