AKVIZICIJA

Google opasno zalazi u vode mobilnog oglašavanja

10.11.2009 u 07:38

Bionic
Reading

Internetski div neprikosnoveni je vladar nekoliko različitih segmenata online industrija, tako da uopće ne čudi njegov posljednji potez. Google je, naime, objavio odluku o kupnji kompanije AdMob

Oglašavanje na mobitelima definitivno je segment tržišta koji je u značajnom rastu. Tvrtka AdMob specijalizirala se za distribuciju reklama korisnicima koji internetskim sadržajima pristupaju mobitelima što je činjenica koja je i privukla Google.

Google je objavio da će za 750 milijuna dolara kupiti kompaniju AdMob. Ovim potezom u Googleu svoju uspješnu politiku posredovanja u oglašavanju, koju koriste na internetu, planiraju prenijeti i na mobitela.

Trenutačno oglašavanje na mobitelima ima tek minorni udio u ukupnom online oglašavanju (416 milijuna dolara od ukupno 24 milijarde), no ulaskom Googlea u ovaj dio tržišta stvar će se sasvim sigurno pozitivno promijeniti.

Više o Googleovoj akviziciji AdMoba pročitajte u službenom priopćenju