LETI PERJE

Facebook blokira Google+?

  • Autor: M. W.
  • Zadnja izmjena 17.08.2011 11:51
  • Objavljeno 17.08.2011 u 10:58
facebook-google400x300

facebook-google400x300

Izvor: Promo fotografije / Autor: tportal.hr

Rat društvenih mreža dobio je novu, pomalo bizarnu epizodu. Google je neizravno optužio Facebook da blokira pozivnice za Google+

Vic Gundotra, viši dopredsjednik Googleovog odjela za društveno poslovanje, postavio je Google+ link na kratak video na YouTubeu, u kojem se može vidjeti kako Facebook blokira postavljanje linkova s pozivnicama za Google+ na NewsFeed, piše CNET.

Navodno su Google na taj problem upozorili i korisnici koji su htjeli podijeliti pozivnice sa svojim prijateljima i kontaktima na najpopularnijoj svjetskoj društvenoj mreži. U postu na Google+ Gundotra se pita koliko je taj problem raširen.

Problem je, u ovom slučaju, to što pozivnice vode do izravne Facebookove konkurencije, koja zasad privlači korisnike čak i brže no što je to svojevremeno činila društvena mreža Marka Zuckerberga.

Neki spekuliraju da Facebook namjerno blokira linkove kako bi bacio brzorastućoj konkurenciji klipove pod noge.

Drugi, pak, smatraju da je cijela priča Googleov trik kojim se želi navesti internaute da posumnjaju u Facebook i istovremeno priskrbiti malo besplatne promocije za svoju društvenu mrežu. Ne bi im bilo ispod časti, vjerujemo.

U Googleu se nisu službeno očitovali, ali kažu da nisu još kontaktirali s ljutom konkurencijom zbog ovog problema, iako ih zanima je li riječ o bugu, prolaznoj anomaliji ili stalnoj pojavi.

U Facebooku tvrde da problema - nema. Video su vidjeli, ali nisu uspjeli i sami ponoviti ono što prikazuje. Ekipa u CNET-u također je pokušala to isto, na više korisničkih računa. Ishod je bio isti.

Probali smo i mi. Link je prošao bez problema, svaki put.

Nemoguće je znati je li problem doista postojao, pa ga je Facebook na brzinu uklonio ili je riječ o Googleovoj izmišljotini. No, ovo nije prvi put da netko kritizira algoritme koje Facebook i Google koriste za filtriranje sadržaja.

Primjerice, Eli Pariser, autor knjige 'The Filter Bubble', pokazao je kako filtriranje rezultata pretrage može imati veliki utjecaj na ono što korisnici vide (a samim time i na formiranje stavova).

Kako izgleda Facebook je ispravio ovaj 'problem' s Google+om...

Pogledajte sporni video:

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi