analiza 800 milijuna tvitova

Evo kada smo najemotivniji: Studija pokazala koje je najbolje vrijeme za tvitanje

  • Autor: L.A./Hina
  • Zadnja izmjena 12.07.2018 13:07
  • Objavljeno 12.07.2018 u 13:05
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Yoko Aziz / Alamy

Engleski su znanstvenici došli do zanimljivog otkrića o navikama tvitanja. Prema njihovim rezultatima, tvitovi ujutro su smireni i analitički, a oni koji nastanu u večernjim satima impulzivniji i emotivniji

Korisnici društvene mreže Twitter ujutro pišu smirene i analitičke objave, dok su navečer emotivni i impulzivni, pokazala je velika analiza tvitova. Taj su obrazac otkrili autori studije sa Sveučilišta u Bristolu u Engleskoj nakon što su analizirali sedam milijardi riječi u preko 800 milijuna poruka na Twitteru.

Stručnjak sa sveučilišta u Bristolu za umjetnu inteligenciju Nello Cristianini s kolegama je analizirao anonimne poruke na Twitteru u 54 velika britanska grada u razdoblju od 4 godine i razvrstao ih je prema 73 pokazatelja povezana s različitim stilovima razmišljanja.

Studija, objavljena u znanstvenom časopisu Plos One, otkrila je kako korisnici između 5 i 6 sati ujutro koriste najveći udio riječi povezanih s logičkim zaključivanjem, inteligencijom i obrazovanjem.

Stil pisanja se mijenja kada padne mrak, te postaje više emotivan i impulzivan, ali i više društven. Između 3 i 4 sata ujutro objave nam postaju više egzistencijalne prirode, i izražene emocije su daleko manje pozitivne.

'Analiza medijskih sadržaja, ako je učinjena ispravno, može nam pružiti vrijedne informacije o društvenim i biološkim znanostima. Mi i dalje pokušavamo naučiti kako iskoristiti najviše od toga', rekao je koautor istraživanja Stafford Lightman.

Zaključno, studija je pokazala kako se korištenje jezika mijenja snažno i predvidljivo u skladu s dnevnim ciklusom tijela, te se uklapa u razlike u neuronskim aktivnostima našeg mozga, metabolizma i razine hormona.

  • +11
  • +8

Najpopularnije domaće i strane osobe na Twitteru

Izvor: Screenshot / Autor: Twitter

PRVI KVADRAT IZDVAJA

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi