SAMO NAJTVRĐE

EA svoje igre prije svega radi za najmoćnija računala

19.11.2016 u 07:59

Bionic
Reading

Ako je vjerovati Blakeu Jorgensenu, Electronic Arts uvijek razvija igre za najmoćnije PC-je, pa tek onda za slabije konzole

Šef Electronic Artsa održao je govor na Globalnoj konferenciji tehnologije UBS te je istaknuo kako njegova kompanija najprije radi igre za najjače konfiguracije te ih tek naknadno 'oslabi' za sve ostale.

Ovo pitanje postalo je aktualno tijekom rasprave o fleksibilnosti kompanije po pitanju ciklusa konzola. Prebacivanje svih igara na Frostbite značilo je da se na samom pokretaču morala odraditi nadogradnja, a ne na njih 25.

U svakom slučaju, on je uvjeren kako Microsoft i Sony koračaju prema boljem hardveru te da će kompatibilnost sa starijim platformama osigurati da ti naslovi ne otiđu u zaborav. Drugim riječima - investiranje u njih nije toliko riskantno.

'Takvu graničnu nadogradnju nećete uopće vidjeti', rekao je. 'Igre razvijamo za najjače moguće PC-je, a za konzole zapravo smanjimo detalje kako bi igra radila na njima. U svijetu u kojem konzola sve više izgleda kao PC ovo je za nas jako, jako dobra stvar.'

Drugim riječima, Jorgensen predviđa da marginu zarade nećemo morati pomicati sukladno nadogradnjama konzola zato što izdavač u njih neće morati toliko često investirati novu tehnologiju - već sad rade igre koje će koristiti vrhunsku 'tehnologiju budućnosti'.