SURADNJA S GRAĐANIMA

Domaća aplikacija rješava probleme u Osijeku

08.12.2014 u 14:20

Bionic
Reading

Osječani će svoje komunalne probleme gradskoj upravi od sada moći prijavljivati i putem odlične CityHub mobilne aplikacije

CityHub mobilna aplikacije omogućava građanima da prijave problem, prate njegovo rješavanje i naravno ubrzava sam proces rješavanja prijavljenog problema. S druge pak strane CityHub omogućava gradskoj upravi praćenje rada I učinkovitosti svojih zaposlenika, dajuči im na korištenje novi kanal i alat u kojem će prikazati transparentnost rada gradske uprave.

Kako sustav radi?

Nakon istalacije mobilne aplikacije na smartphone uređaj, ako želite da pratite problem, prijavite se putem društvenih mreža, ako ne želite, možete nastaviti anonimno.

Bilo kako bilo, kad naiđete na problem, fotografirajte ga, CityHub će zabilježiti fotografiju, geolokaciju i vrijeme te će sve skupa poslati na Cloud servis. Administrator u gradskoj upravi pogledat će problem, te ako ne spada u komunalne djelatnosti, proslijedit će ga drugoj nadležnoj gradskoj službi.

Svaki ovaj korak građanin koji je prijavio problem prati unutar CityHub aplikacije, tako da zna u svako vrijeme u kojem je statusu problem. (prijavljen, u obradi, riješen).

Trenutačno je software implementiran u Gradu Osijeku, koji je bio i partner na projektu na način da je pružio kompletnu logističku, i administrativnu podršku. Operativni će se sustav u samom gradu Osijeku početi koristiti kroz desetak radnih dana.

Ovo je samo prvi modul s kojim CityHub izlazi na tržište. Od modula koji su trenutačno u razvoju su:

1. CityLights
2. CityTransport
3. CityPass

CityHub sustav je moguće implementirai u vrlo kratkom roku za bilo koji drugi grad koji iskaže želju za poboljšavanje životnog standarda unutar urbane sredine na način da uspostavi interakciju sa svojim građanima na transparentan način.

Aplikacija CityHub

Ideja za projekt se rodila prije dvije godine kada je Osijek bio kandidat za Zlatni cvijet Europe', izjavio je Krunoslav Ris iz BetaWarea d.o.o., tvrtke koja je aplikaciju kreirala. Projekt tada nije prošao, ali godinu dana kasnije suradnja s gradskom upravom ipak je ostvarena. Po završetku projekta osnovana je i nova tvrtka LetMeDo d.o.o. u koju je ovaj projekt izdvojen, i koja će se baviti daljnjim razvojem CityHub projekta i prodajom ove ali i drugih planiranih aplikacija.

Iako je CityHub još u testnoj fazi, već smo dobili konkretne upite za prodaju licenci softwarea u inozemstvo, gdje se putem partnerske mreže planira implementirati u 50-ak gradova tijekom 2015. godine. U tijeku su pregovori za uspostavu partnerstva na tržištima Njemačke, Švicarske, Austrije i Danske, ali i u cijeloj našoj regiji’, izjavio je Slavko Gazić, partner u tvrtki LetMeDo d.o.o.