što mu se događa?

Talent kojeg su svi veličali odjednom postao najveći problem na F1 utrkama!

14.06.2017 u 06:45

Bionic
Reading

Iako je Carlos Sainz na glasu kao racionalan talent kojem predviđaju svijetlu budućnost, ove sezone uspio je izazvati već dva nespretna sudara i najkažnjavaniji je vozač u Formuli 1...

Sin svjetskog reli prvaka po mnogima je ozbiljan kandidat za mjesto u Ferrariju sljedeće sezone ili možda u udarnoj momčadi 'bikova', ako ju napuste Ricciardo ili Verstappen. Mladom talentu Tora Rossa predviđa se svijetla budućnost, što je potvrdio odličnim utrkama u Španjolskoj i Monaku, no ove sezone također je izazvao nekoliko kontroverzi koje su jako iznervirale šefove Williamsa i Haasa.

Naime, Carlos Sainz trenutno je najkažnjavaniji vozač ove sezone. S četiri kaznena boda i čak dvaput zarađenom kaznom od tri pozicije unazad na kvalifikacijama uspio je nadmašiti i one iracionalne početnike, poput Lancea Strolla i Jolyona Palmera.

Upravo je Strolla mladi 22-godišnji Španjolac eliminirao u Bahreinu, neopreznim zabijanjem pri izlasku iz boksa.

Sudar Sainza i Strolla Autor: YouTube

Jako su bili ljutiti u Williamsu, a na utrci u Barceloni opet je imao kontroverzan duel, ovaj put s Kevinom Magnussenom na izlasku iz boksa, ali uspio se izvući bez kazne.

No, u Montrealu ove nedjelje napravio je najveću glupost dosad i izazvao opasan sudar. Naime, uspio je zapeti za bolid Romaina Grosjeana kojeg nije uočio i zatim je izgubio kontrolu i zabio se u Felipea Massu.

Sudar Sainza i Masse Autor: YouTube

'Bio mi je u mrtvom kutu, nisam ga vidio u retrovizorima. To je nesretna situacija i nadam se da ćemo poraditi na retrovizorima, jer se svi na njih žalimo ove sezone,' pravdao se Carlos Sainz, no svejedno je kažnjen s tri pozicije unazad na startu utrke u Azerbajdžanu.

'Ako su mu retrovizori premali, neka koristi veće. To je loš izgovor, kao da ti naočale ne pašu, a ti ih svejedno koristiš,' stigao je Španjolcu bijesni odgovor ravnatelja Haasa Gunthera Steinera.

Sainz je tako preko noći došao na loš glas među kolegama i njihovim šefovima i sada se mora uozbiljiti i prestati griješiti u utrkama koje slijede, ako želi mjesto u jednom od najbržih bolida u 2018. godini...