'FRANCK' REKAO 'ZBOGOM'

Nakon 36 godina Cibonu napustio glavni sponzor

25.02.2011 u 19:56

Bionic
Reading

Nakon punih 36 godina od suradnje sa Cibonom odustao je Franck. Razlog za raskid sponzorskog ugovora nije financijske prirode, nego istinsko i duboko razočaranje najnovijim događajima u klubu

Košarkaški klub Cibona doživjela je još jedan težak udarac, možda najteži do sada. Iako su brojni rezultatski, kadrovski i financijski porazi vidljiviji, to što je novo vodstvo kluba nakon punih 36 godina od Cibone uspjelo otjerati jednog od svojih osnivača i najstalnijeg sponzora, govori - zapravo - puno više od svih loših stvari koji su se u i oko kluba dogodili u posljednje vrijeme.

'Najnoviji drastični rezovi i promjena Uprave, koje je nametnula politika, očito nisu pomogli Ciboni, već su je još dublje gurnuli u propa,' stoji u priopćenju jednog od najuspješnijih hrvatskih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda.

Franck je, naime, još početkom prosinca 2010., kada su svi sponzori već napustili klub koji je praktički već bio pred raspadom, bez ikakve medijske pompe, produžio sponzorski ugovor s 'Cibonom'. Svojim primjerom željeli su dati poruku i ostalim većim kompanijama u Hrvatskoj da oni vjeruju u 'Cibonu' i kako će nekoć slavni klub ponovno 'harati' Europom.

Vjerovatno su tada, prije nepuna tri mjeseca, u 'Francku' reagirali i emotivno, jer su - uz Kraš, Badel i Voće - 1975. godine bili jedan od osnivača zagrebačkog konzorcija prehrambene industrije, koji je u svrhu svoje promocije odlučio sponzorirati zagrebački košarkaški klub do tada poznat pod imenom 'Lokomotiva'. Tada je skovan naziv Cibona od početnih slova dviju latinskih riječi: Cibum (hrana) i Bonum (dobra).

I sada su, vjerovatno, u 'Francku' reagirali emotivno, poput gotovo svih istinskih navijača 'Cibone', duboko razočaranih zbog svega što se u i oko kluba događalo u posljednje vrijeme. Osnivači kluba iz 'Francka' zapravo se u potpunosti slažu s velikim dijelom javnosti koja smatra kako je Bandić već ranije, doslovce na prevaru, oteo imovinu 'Cibone' na Tuškancu, te da mu je sada, uz ucjenu, to uspjelo i s poslovnim prostorima u Savskoj.

Nadalje, sada su definitivno shvatili da nova uprava Cibone, nije željela prepoznati motive zbog kojih je Franck još prije nekoliko mjeseci pristao produljiti sponzorski ugovor i nastaviti financirati potpuno uništeni klub. Prvenstveno su to bili navijači, ali je to trebala biti i snažna poruka ostalim potencijalnim sponzorima da pomognu klubu, no zbog odnosa nove uprave, stvorena je potpuna blokada informacija.

O organizacijskom kaosu u Ciboni, pod novim vodstvom, možda najbolje govori jedna sitnica: nakon 36 godina svom osnivaču i najdugovječnijem sponzoru prvi puta nisu poslali ni karte za utakmicu.

'Situacija koja vlada u klubu najblaže rečeno je katastrofa i mi kao ozbiljna kompanija ne želimo u tome sudjelovati niti financirati taj kaos. Ovo je samo naš pokušaj da na ovaj skroman način upozorimo javnost na dramatične događaje u i oko kluba', rekao je predsjednik Uprave Francka Dubravko Artuković.

'Kada smo na jesen odlučili nastaviti financirati klub naše namjere, kao i uvijek do sada u vezi Cibone, bile su isključivo sportske prirode. Uostalom, sportski ciljevi su i doveli taj klub do velikih rezultata, a ovi današnji nemaju veze s time. Posljedice su očite.'