PARTNER Tvrtka MYD

Kreću velika ulaganja u regionalnu ABA ligu; evo na što će potrošiti 15 milijuna eura

26.11.2018 u 13:01

Bionic
Reading

Bez regionalne košarkaške ABA lige nema kvalitetne košarke u regiji! To je zaključak panel razgovora na kojem je u sklopu međunarodne sportske konferencije SPORTO u slovenskom Portorožu predstavljena ABA liga. U panelu su sudjelovali predstavnici košarkaških klubova Cedevite Zagreb i Olimpije Ljubljana, predstavnik tvrtke MYD - vlasnika svih medijskih i marketinških TV prava u ovom regionalnom natjecanju, te predstavnik ABA lige zajedno s legendarnim košarkašem Žarkom Paspaljem, ambasadorom ABA lige.

U zanimljivom razgovoru sudionici su se dotakli brojnih tema važnih za rad ovog najjačeg regionalnog sportskog natjecanja, a poseban osvrt bio je na ambicijama i planovima Lige do 2025. godine od strane novog partnera, tvrtke MYD i njenog predstavnika, Željka Vele.

'Prepoznali smo ABA ligu kao najbolje sportsko natjecanje u regiji, nešto što je najkvalitetnije i sa najvećim potencijalom, a naš cilj je da ABA liga za nekoliko godina bude među tri najjače košarkaške lige u Europi. Stoga ćemo u razdoblju koje je pred nama investirati minimalno 15 milijuna eura u sam razvoj Lige. Naša ideja nije pronaći nekakav proizvod ili natjecanje, kupiti ga na brzinu i zatim ga pustiti da se sam razvija ili ga prepustiti samom sebi. Naprotiv, MYD u ABA ligi vidi partnera i želimo da Liga raste iz godine u godinu. Već smo pokrenuli određene korake, a dobar pokazatelj je da je ABA liga poznata izvan granica država koje učestvuju u natjecanju. Utakmice se već sada, upravo zahvaljujući MYD-u mogu gledati u Českoj, Slovačkoj i Gruziji, uz činjenicu da smo u pregovorima sa nekim još zemljama. Namjera nam je ovo najveće regionalno natjecanje učiniti još kompleksnijim, s velikim brojem utakmica i sa strukturom u kojoj uz prvu ABA ligu imamo i drugu ABA ligu koja je za mene hit, zatim juniorsko natjecanje te Super kup', rekao je Vela.

Uz Velu na panelu je govorio i Krešimir Novosel, direktor ABA lige, istaknuvši kako se Liga u regiji već pozicionirala kao pokretač košarke.

'ABA liga se već pozicionirala kao najjače košarkaško natjecanje u našoj regiji. Samim time što smo se izborili da se prvak ABA lige može natjecati sa najjačim klubovima u Europi, dajemo dodatnu sportsku draž ali i potvrdu kako imamo izuzetno takmičenje. Naveo bih jednu bitnu činjenicu, a ta je da mi pomažemo klubovima time što je Liga potpuno besplatna, od putovanja preko sudskih troškova i smještaju na svim utakmicama i po tome smo jedinstveni u Evropi, i na tome ćemo još raditi zahvaljujući našem partneru MYD-u sa kojima smo u partnerstvu već nekoliko godina te idućih sedam godina', kazao je Novosel.

Jedna od kvaliteta ABA lige je i broj mladih igrača koji igraju u svjetskim i europskim klubovima I natjecanjima.

'Mislim da smo po tome poznati. Mi smo jedna od liga koja je dala najviše igrača na NBA draftu kroz prošle godine, u najjačim europskim timovima nisu samo igrači nego i treneri što su se hranili kroz Jadransku ligu, i ona se pokazala kao jedna vrsta razvojne lige, ali isto tako kao i kvalitetno natjecanje kroz koje se mogu razviti košarkaški talenti, kako kod igrača tako i kod trenera', dodao je Novosel.

ABA liga je projekt koji je jedinstven u regiji u kojoj se igra. Nastala je na temelju nekada najjače lige u Europi, lige na teritoriju u kojoj je košarka uvijek bila više od igre, koja je donijela sedam titula klupskih i europskih prvaka, zlato i šest srebrnih medalja s Olimpijskih igara, pet svjetskih i osam europskih zlatnih medalja. Pritom, danas je ABA liga natjecanje koje pokriva 6 zemalja s ukupno više od 20 milijuna stanovnika.

'Bez ABA lige, odnosno regionalnog natjecanja poput ovog nema Cedevite na nivou o kome sada govorimo i na kojem djelujemo. Postoje tu legendarna imena koja su osvojila klupske naslove prvaka Europe, mnogi igrača igrali su i igraju za reprezentacije i u NBA-u. To je ono što privlači igrače, ta tradicija i to rivalstvo u kojem je Cedevita jedan novi igrač. Liga klubovima donosi priliku za sponzore - tržište od 20 milijuna ljudi kojima se oni mogu obraćati, koje je veće od bilo kojeg koje imamo. Donosi klubovima priliku za razvijanje igrača, izlaz u Europu, prodaju TV prava, prodaju marketinških prava, što sve pokazuje kako ova liga ima kako sportski tako i financijski i marketinški potencijal', istakao je Arsen Šolić, direktor marketinga KK Cedevita.

ABA liga danas ima četiri natjecanja pod svojim okriljem, sve veću gledanost u dvoranama te sve veći angažman na društvenim mrežama. Istaknimo kako je u manje od mjesec dana tijekom play offa Liga imala doseg na Facebooku, Twitteru i YouTubeu veći od 1.800.000 korisnika, dok je na Instagramu premašila brojku od 70 tisuća pratitelja koja se s posljednjih 8 kola nove sezone I značajno povećala.