ICE FEVER SHOW

Kreće 'medvjeđa groznica' u posve ispunjenoj Areni

  • Autor: N. Miladin
  • Zadnja izmjena 06.01.2012 11:19
  • Objavljeno 06.01.2012 u 11:01
ice fever 2011

ice fever 2011

Izvor: Pixsell / Autor: Željko Lukunić/Pixsell

Izvrsni rezultati 'medvjeda', niske fenomenalnih pobjeda nad najboljim momčadima lige te činjenice da Medveščak ima definitivno najboljeg golmana lige i jednog od najboljih strijelaca, najbolju obranu i treći najubojitiji napad u Ebelu, onda je i najvećem laiku jasno da Ice Fever ne može propasti

U siječnju prošle godine vodstvo Medveščaka drhtalo je pred početak spektakla Ice Fever. Bilo je to vrijeme u kojem je bilo problema s najmom dvorane, gradskim dugovanjima prema vlasniku Arene, pitanjima može li se u Zagrebu uopće čak četiri puta u tjedan, dva napuniti tribine koje primaju 15.000 ljudi, no na kraju ne samo da je sve bilo OK, nego je Ice Fever polučio rezultate kojima se čelnici Ebela i dan danas ponose.

Godinu dana kasnije ta ista uprava kluba bez puno dramatiziranja obavlja posljednje pripreme pred novi ulazak u Arenu, ne razmišljajući pritom hoće li i ili neće rasprodati najveću hrvatsku sportsku dvoranu. Recimo, tjedan dana uoči prve utakmice čak 80 posto karata za nju je bilo prodano, a za posljednju za koju se još niti ne zna suparnik, već ludih 60 posto. Konkretno, prema zadnjim podacima o prodaji, 84.000 karata je već prodano, a očekivanja organizatora su da će do 8. siječnja i dolaska Jesenica u Arenu sve sjedalice za sve utakmice biti rasprodane.

Vrlo je vjerojatno, dakle, da će ovogodišnji Ice Fever pohoditi više od 100 tisuća gledatelja, da će Arena biti ponovno prepuna, a atmosfera uobičajeno izvrsna. Kad se svemu  pridodaju izvrsni rezultati 'medvjeda', niske fenomenalnih pobjeda nad najboljim momčadima lige te činjenice da Medveščak ima definitivno najboljeg golmana lige i jednog od najboljih strijelaca, najbolju obranu i treći najubojitiji napad u Ebelu, onda je i najvećem laiku jasno da Ice Fever ne može propasti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi