Na Poljudu je u utorak održana redovna godišnja Skupština Hajduka. Raspravljalo se osam točaka dnevnog reda od koji su najvažnije bile one o pregledu rada i financija u 2025. godini te one o planovima za 2026.
Na Skupštini se, među ostalim, članica Uprave kluba Marinka Akrap osvrnula na rezultate marketinga i prodaje.
'Lansirali smo i promovirali treći dres, nedavno smo napravili promociju novog kalendara. Promovirali smo i novu društveno odgovornu kampanju 'Budi čovik'. U 2025. godini odradili smo promet nešto malo manji nego u 2024., za cca 70.000 eura. Imali smo veliku količinu robe koje smo se morali riješiti. Tu smo imali nešto manju profitabilnost. Zarada je nešto veća, oko 180.000 eura viša nego u 2024.', kazala je Akrap te otkrila zabrinjavajući podatak o prodaju dresova Hajduka:
'Što se tiče prodaje dresova, prodano ih je oko 40.000, što je 11.000 manje nego u 2024., a skoro 9000 više nego u 2023. Prešli smo na pravi televizijski kanal HDTV-a. Jedna od najvažnijih stvari je monetizacija. Kroz prihode od pretplatnika i dodatne partnerske modele premašeni su nam svi ciljevi, od broja pretplatnika, ukupne količine emitiranog programa...'
Akrap je za kraj istaknula:
'Veliki potencijal je unaprjeđenje sustava sponzorstava. Sljedeće godine posebno smo ponosni što je 100. godišnjica Kraljice lopte. Zahvaljujem se gradu što je pronašao sredstva za to. Nastavljamo i s kampanjom 'Budi čovik'. Nove linije proizvoda su uvijek potrebni. Predstoji nam i prodaja sezonskih ulaznica, imat ćemo nove kartice. Prošlu godinu otvorili smo nekoliko novih dućana, a sada moramo raditi dodatno na tri stvari: sistematizacija, optimizaciju poslovanja i renovaciju Fan shopa Poljud i Fan shopa Joker. Bilo je dosta prigovora na HDTV. Radimo na tome da se uključi u satelitski program da ga imaju svi naši navijači diljem svijeta. Gasit ćemo mobilnu aplikaciju, prelazi se na distribuciju isključivo putem TV platformi uz jačanje video sadržaja na društvenim mrežama', zaključila je članica Uprave kluba Marinka Akrap.
