MEDIJSKA VRIJEDNOST

Barca i Messi najvrijedniji nogometni brandovi

27.02.2010 u 14:44

Bionic
Reading

Lionel Messi i Barcelona su najvredniji nogometni brandovi, dok je Realovo neviđeno trošenje na transfere velikih zvijezda pomoglo tom klubu da se popne s petog na drugo mjesto, novi su rezultati istraživanja španjolskog sveučilišta

Ekonomski fakultet za ekonomiju i sport iz Navarre izračunao je 'medijsku vrijednost' motrenjem interneta i opsega novinskih članaka te je tako Argentincu Messiju dao prvo mjesto među igračima s 21.6 bodova. Portugalac Cristaino Ronaldo, Realov rekordni transfer, drugi je sa 19.6, dok je igrač Manchester Uniteda Wayne Rooney treći sa 13.6 bodova.

Europski i svjetski klupski prvak Barca predvodi listu klubova sa 96.6 bodova zahvaljujući osvajanju šest trofeja prošle godine, a Real je 'skočio' na drugo mjesto sa 83.0 bodova, s petog gdje je bio prošle godine u sličnom istraživanju. Manchester United je treći sa 65.4 bodova, a slijede ga Chelsea (59.7), AC Milan (56.2) i Liverpool (49.1).