OD 1. VELJAČE

Cable Direct zastupnik za prodaju medijskog prostora TV Fox

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 06.02.2012 16:48
  • Objavljeno 06.02.2012 u 14:58
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Cable Direct, hrvatska tvrtka u vlasništvu kuće Sony Pictures Television, postala je ekskluzivni zastupnik za prodaju medijskog prostora programa TV kuće FOX

Televizijska kuća FOX International Channels (FIC) dogovorila je suradnju s tvrtkom Cable Direct koja je tako postala ekskluzivni zastupnik za prodaju medijskog prostora za Hrvatsku na njihovim programima FOXLife, FOXCrime, National Geographic Channel i National Geographic Wild. Ugovor između te dvije tvrtke stupio je na snagu 1. veljače ove godine. Cable Direct je tvrtka kći korporacije Sony, a s poslovanjem u Hrvatskoj je započela početkom 2011. godine i trenutno zastupa ukupno 15 programa.

'Sve su to specijalizirani, tematski definirani programi pa se oglašivači mogu usmjeriti na određene profile gledatelja, s određenim interesima', istaknuo je generalni direktor tvrtke Cable Direct Philip Hewitt i dodao: 'Pogodnosti navedenoga jesu relevantnija komunikacija te činjenica da oglašivačke poruke dospijevaju do ciljanih gledatelja u najboljem mogućem okruženju. Tijekom posljednjih nekoliko godina sva razvijena televizijska tržišta zabilježila su značajan pomak stope gledanosti s tradicionalnih programa na tematske programe. Niti u Hrvatskoj nije ništa drukčije.'

Viša potpredsjednica FIC-a za Europu Deborah Armstrong istaknula je sljedeće: 'FIC se odlučio na partnerstvo s tvrtkom Cable Direct u Hrvatskoj budući da vjerujemo da ista posjeduje izvanrednu formulu za obavljanje posla te nudi kvalitetu i dragocjenu publiku na jednom mjestu. Iznimno nam je drago da smo i Hrvatsku dodali na popis zemalja u kojima surađujemo te se radujemo što ćemo zajedno s korisnicima i ovdje pružati različite opcije i vrijednosti.'

Programi koje zastupa tvrtka Cable Direct pokrivaju niz žanrova, od informativnih sadržaja i glazbe do dokumentaraca, filmova i dječjih programa, a zajedno čine više od 14 posto udjela u ukupnoj gledanosti platforme MAXtv

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi