SVE RANIJE POD NOŽ

Žene već u 30-ima žele izgled 20-godišnjakinja

žena, liječnik, estetska operacija

žena, liječnik, estetska operacija

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: thinkstock

Imperativ mladolikog izgleda, vitkosti i 'zategnutosti' koji se promovira, osim poticanja konzumerizma, spušta dobnu granicu kada je riječ o estetskim zahvatima, podjednako na licu i na tijelu

Prije desetak-dvadesetak godina pedesete su se smatrale vremenom kada su žene razmišljale o prvim intervencijama. Face lifting prije desetak godina postao je zahvat kojem su se podvrgavale žene u kasnijim četrdesetima. Danas je granica spuštena toliko da se i u tridesetima poseže za nekom od metoda koje su, doduše, kroz vrijeme uvelike zamijenile agresivne metode i duge oporavke.

Popularnost koju su nekada imale kreme s hijaluronskom kiselinom danas su zamijenili tzv. fileri koji se najsitnijim iglicama, gotovo potpuno bezbolno, ubrizgavaju u ciljanu boru te licu daju dojam svježine i zategnutosti.

'Očuvanje mladolikog, svježeg i zdravog izgleda želja je svih, pa i mlađih pacijenata koji dolaze k nama', objašnjava dr. Miroslav Kinčl iz zagrebačke poliklinike Barbel.

'Dobar dio estetskih zahvata iz ordinacija plastičnih kirurga preselio se u kozmetičke salone, pa čak i u privatne kupaonice. Pothvate poput onih uradi sam pred ogledalima vrlo je teško popravljati, a da ne spominjemo opasnosti da se trajno oštete fini živci na licu', upozorava kirurg. Estetskim zahvatima bave se svi, od promotora kozmetike do dermatologa, a sve to bez pregleda, pripreme, upozorava dr. Kinčl.

Dodaje da svaki zahvat podrazumijeva ozbiljnu pripremu i da nijedan ne ostavlja prostora za pogreške.

'Od razgovora, objašnjavanja rezultata i komplikacija do realnog objašnjenja što se može očekivati, sve to potrebno je obaviti prije zahvata', kaže dr. Kinčl. 'Čudotvornih' pripravaka, krema i seruma koji će 'zaključati' mladost na licu i tijelu nema, pa su neinvazivne metode sve češće oružje za pomlađivanja žena i u tridesetima – barem kada je u pitanju lice.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi