COAST RUN U SPLITU

Zašto je Marijana Batinić štikle zamijenila tenisicama?

05.08.2012 u 08:00

Bionic
Reading

Coast Run team zaustavio se i u Splitu da predstavi svoj projekt Coast Run! te prikupi prve natjecatelje spektakularne jesenske utrke 'WE RUN ZAGREB'. Nike Teamu pridružili su se i glumci serije 'Ruža vjetrova' Marija Omaljev i Slavko Sobin, TV voditeljica Marijana Batinić i manekenka Iris Rajčić

Predstavljajući svoje nove prozivode i aplikaciju Nike +, tvrtka Nike je za ovo ljeto organizirala utrku uz obalu Hrvatske, Coast Run. Riječ je o specifičnoj utrci koju će obilježiti puno prijeđenih kilometara i koja će obići najljepše obalne gradove Hrvatske te kroz koju bi se trebali pokazati određeni noviteti i mogućnosti Nike opreme.

Pet momčadi hrvatskih Nike+ korisnika su se pridružile #GameOnWorld globalnoj misiji i izazvali sami sebe da trče brže, dalje ili duže no ikad prije na We Run the Coast utrci.
Inspirirani prekrasnim pogledom na dalmatinsku obalu, 30 trkača (šest po timu) pretrčat će cijelu hrvatsku obalu - 916 kilometara u 41 dan. Svaki tim će ostati motiviran postavljanjem osobnih Nike+ ciljeva i praćenje napretka kroz Nike+ Running aplikaciju na svojim smart telefonima.

Tim Tough trkača imao je čast svladavanja prve etape trke, između Molunata i Hvara, s ciljem ukupnog logiranja što je više moguće kilometara. Četrdeset i jedan naporan sat kasnije, tim je otrčao ukupno 450 kilometara.

Sljedeći tim The Pump Runners počinje svoju dionicu u Hvaru s ciljem postizanja najbržeg kilometra utrke.

194493 ,207758 ,207814,207801
We Run the Coast
utrka je početak epskog hrvatskog trkačkog putovanja koje će kulminirati 29. rujna na velikoj 'WE RUN ZAGREB' utrci koja će okupiti 10.000 sportaša i lokalnih slavnih osoba na spektakularnoj 7-kilometarskoj utrci kroz grad.

Trkači iz cijelog svijeta sada imaju pristup najvećem svjetskom trkaćem klubu putem redizajnirane Nike + Running aplikacije za iPhone te nove Nike + Running aplikacije za Android. Brže performanse i pametnije motivacijske mogućnosti putem poboljšane stranice nikeplus.com, te poboljšano društveno povezivanje putem Facebook Friend tagiranja odlike su redizajniranih Nike+ Running proizvoda koji uključuju nove palete boja za Nike+ SportWatch GPS TomTom Powered by Nike +, Nike+ Sportband, Nike+ Running aplikaciju i iPod nano s Nike+.

Na novoj Nike + platformi trkači mogu zaraditi NikeFuel, univerzalnu valutu koja pruža nadahnuće, motivaciju i natjecanje.

'Game On, World' je izazov koji Nike koristi u svojoj novoj kampanji, inspiriran najnovijom evolucijom Nike+-a. Izaziva sve Nike+ korisnike da stvaraju i pobjeđuju svoje najbolje rezultate. Game On, World web stranica će imati stalno ažurirane liste poretka trkača kako bi sportaši koji je posjećuju dobili motivaciju i nadahnuće. Svaki trkač koji koristi Nike+ ima jedinstvene i mjerljive ciljeve. 'Game On, World' izaziva trkače da 'nabiju' više kilometara nego ikad prije.