SVEMOĆNA PRVA KĆI

Veliki uspjeh Ivanke Trump: Sve joj ide u prilog

09.03.2017 u 10:59

Bionic
Reading

Unatoč sveopćem bojkotu njenog brenda i odbacivanja velikih robnih kuća, tvrtka Ivanke Trump sve je iznenadila poslovnim izvještajem u kojem je objavljeno da prodaja odjeće s njezinim potpisom raste

Da modna tvrtka Ivanke Trump bilježi pozitivne rezultate prodaje, objavila je odvjetnica brenda Abigail Klem koja je postala i direktorica otkako je Donald Trump postao američki predsjednik i zaposlio kćer kao asistenticu u državnoj administraciji.

Abigail Klem kaže da je prodaja brenda Ivanka Trump toliko porasla da nikada nije bolja poslovala.  

'Od početka veljače modna kuća bilježi povijesno dobre rezultate. Brend Ivanka Trump najbolje se prodavao putem interneta u nekoliko trgovina, a u nekim modnim kategorijama imali smo najbolju prodaju otkako postojimo', rekla je Klem za Refinery29.com.

To potvrđuje i internetska modna platforma Lyst, koja inače prati prodaju trgovina i brendova koje nude. U njihovom izvješću stoji da je brend Ivanka Trump u siječnju i veljači povećao prodaju za nevjerojatnih 346 posto.

U Lystu ističu da se potraga za pojedinim brendovima ili predmetima mijenja ovisno nekim javnim događanjima koja su trenutačno važna javnosti. Glasnogovornica tvrtke Sarah Tanner objasnila je za Fox News da je primjerice tijekom posljednje kampanje za američke predsjedničke izbore potražnja za modelima hlača sličnim kakve je nosila Hillary Clinton porasla za čak 460 posto.

Dodala je da se isto tako brend Ivanke Trump često spominjao u medijima zbog otkazivanja suradnje više poznatih robnih kuća, ali to je očito imalo i pozitivan efekt.  

U međuvremenu su u javnost izašli podaci koji dokazuju da je za Ivanku Trump negativna reklama bila itekako pozitivna. U veljači je tako oborila rekorde na Amazonu jer su parfem i roll-on s njezinim potpisom bila dva najprodavanija artikla te su trenutno rasprodani. Prodaja ide odlično i na Zapposu jer od 134 ponuđenih pari cipela s njezinim potpisom 43 modela nose oznaku 'novo'.

Tanner također kaže da još nije poznato hoće li brend i dalje bilježiti ovako velik rast u prodaji, ali ako nastave ovim tempom tijekom ožujka sigurno će imati bolje prinose za 8 posto. Ipak, ne očekuje tako drastične rezultate kao što je bilo tijekom veljače i dodaje da kupce najviše zanimaju cipele i haljine jer njihova analiza pokazuje da su to najbolje prodavani artikli u modnoj kući Ivanke Trump.