TORBICE REPLAY

Umjetnost i moda s pročelja muzeja

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 16.12.2009 18:08
  • Objavljeno 16.12.2009 u 15:51
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Modni brand Replay na originalan je način spojio umjetnost i ekologiju, a rezultat su unikatne torbe izrađene od billboarda koji je za vrijeme trajanja rekonstrukcije fasade venecijanskog muzeja Ca' Rezzonico zaklanjao pročelje

Zaklada Claudio Buziol, osnovana 2006. godine u znak sjećanja na osnivača Replaya - Claudia Buziola, u suradnji s venecijanskim muzejem Ca' Rezzonico organizirao je veliku Open Air izložbu.

Cilj je zaklade omogućiti umjetnicima, bez obzira na njihovu dob, da se afirmiraju kroz izložbe, evente, radionice i tribine te na taj način pronađu svoje mjesto na umjetničkoj sceni raznih područja izražavanja: slikarstva, mode, dizajna, filma, glazbe, grafike, fotografije, interaktivne umjetnosti i plesa.

Za vrijeme trajanja rekonstrukcije fasade venecijanskog muzeja Ca' Rezzonico, pročelje zaklanja veliki billboard na kojem će se iz mjeseca u mjesec izmjenjivati djela mnogih umjetnika.

Replay, već otprije poznat kao brand kojemu je ekologija jedna od najvažnijih stavki u procesu proizvodnje odjeće, odlučio je reciklirati svaki postavljeni billboard i od njega napraviti pravu must-have kolekciju torbi.

Po prvi puta dosad, torbe izrađene na ovaj način mogu se kupiti u Venecijanskom Replay storeu po simboličnoj cijeni od 20 eura. Torbe su izradili zatvorenici i volonteri udruge Rio Teràde Pensieri Cooperative, a tako je ova inicijativa, osim ekološkog, dobila i društveni značaj. Naziv prve ovakve kolekcije je Kolekcija privata #21 by Lucia Veronesi.

Nakon Lucije Veronesi i Jean-Sebastiena Lallemanda, na billboardu je postavljeno djelo talijanske slikarice i grafičke dizajnerice Isotte Dardilli 'Slipping well'. Isotta Dardilli diplomirala je na Venecijanskoj akademiji finih umjetnosti, a iza sebe ima niz objavljenih publikacija te samostalnih i skupnih izložbi.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi