Suradnje sportskih giganata i modnih brendova postale su nezaobilazan trend – od luksuznih do pristupačnijih kolekcija, tenisice s dvostrukim potpisom pretvorile su se u najpoželjniji modni statement komad sezone
Tenisice više nisu samo obuća za sportske terene. Zavladale su modnim pistama i ulicama glavnih modnih gradova te postale statusni simbol i ključni modni dodatak. Najnoviji val suradnji između sportskih giganata i luksuznih kuća pokazuje da dvostruki logo danas vrijedi više nego ikad. Od Nikea i Jacquemusa do New Balancea i Gannija, brendovi spajaju snage i stvaraju komade koji se preko noći pretvaraju u kultne modele.
Dvostruki logo kao dobitna kombinacija
Suradnja danskog Gannija i New Balancea donijela je model koji spaja eleganciju mokasinki i prepoznatljivu sportsku siluetu. U isto vrijeme stiže i posebna limitirana edicija za Sézane, dok Onitsuka Tiger i Versace već privlače poglede nakon revije na Tjednu mode u Milanu. Najtraženiji modeli, poput New Balance x Miu Miu, već su udvostručili vrijednost na platformama za preprodaju luksuznih modnih komada.
Snaga suradnje
Za modne i sportske brendove ove kolekcije nisu samo način privlačenja novih kupaca, već i prilika za osvježavanje imidža. Suradnja Miu Miu i New Balance pokazala je kako partnerstvo može postati komercijalni hit čak i u vremenima gospodarske nesigurnosti.
Tako sve više dizajnera poseže za partnerstvima: Wales Bonner s adidasom, Cecilie Bahnsen s Asicsom, Veneda Carter s Nikeom. Luksuzne kuće poput Balenciage, Loewea i Marnija također pokazuju da se s pravim sportskim partnerom može postići savršen spoj funkcionalnosti i prestiža.
U igru ulaze i slavna imena. Lil Yachty svojim redizajnom kultnih Nike Air Force 1 ponovno je oživio siluetu iz osamdesetih, dok je Pharrell s adidas Virginia Adistar Jellyfish tenisicama dao maksimalistički pečat početku 2000-ih.
Od 'it torbe' do 'it tenisica'
Dok su luksuzne torbice nekad bile ultimativni statusni simbol, tenisice su u proteklom desetljeću preuzele tu ulogu. Balenciaga Triple S i LV Trainer svjedoče toj promjeni, a današnji modeli s dvostrukim logom pokazuju da tržište za takav proizvod itekako postoji.
Analitičari predviđaju da će potražnja nastaviti rasti jer kupci žele obuću koja jednako dobro funkcionira na ulicama kao i na društvenim mrežama. Spoj sportskih performansi i luksuzne estetike očito je recept koji će još dugo oduševljavati modne insajdere i ljubitelje tenisica.