SVI IH ŽELE

Ovi kaputi imaju podužu listu čekanja, a modni svijet ne može im odoljeti

02.12.2019 u 13:24

Bionic
Reading

Dugovječan i kvalitetan model kaputa predstavlja modni komad vrijedan ulaganja, što djelomično objašnjava to zašto su modeli s potpisom relativno nepoznatog američkog brenda Arjé postali sve traženiji u modnom svijetu

Vlastiti brend dizajnerski dvojac Bessie i Oliver Corral 2017. godine osnovao je s namjerom stvaranja bezvremenskih i kvalitetno izrađenih investicijskih komada poput bluza od svile i lana i pletiva od kašmira, no veću pozornost modne javnosti osigurali su predstavljanjem linije kaputa i jakni s krznom.

Kako otkrivaju, nisu ni pomišljali da će na njihove modele krznenih jakni i kaputa modna javnost tako snažno reagirati.

'U početku nismo proizveli previše modela, no ubrzo smo morali napraviti čudo uslijed velike potražnje. Svaki kupac i modni urednik poželio ih je isprobati u našem showroomu i svi su željeli biti prvi koji će ih imati', otkriva za Vogue dizajnerski dvojac koji stoji iza brenda Arjé.

Kaputi i jakne s potpisom brenda Arjé Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Budući da za brend Arjé izrađuju odjevne komade koji su odmah dostupni u prodaji, dizajnerski dvojac Corral morao je proizvesti seriju kaputa s krznom prije nego što je itko od kupaca ili modnih urednika uopće ugledao testne primjerke.

Tijekom tržišnog tjedna u Americi veleprodajni kupci nabavili su sve raspoložive modele krznenih kaputa, zbog čega su njegovi osnivači bili primorani stvoriti nove zalihe uoči američkog Dana zahvalnosti.

'Ljudi bi dolazili do naše trgovine kako bi kupili jedan od ponuđenih krznenih kaputa jer su ih vidjeli na Instagramu ili kod prijatelja', dodaje dizajnerica Bessie Corral, otkrivši kako će do kraja prosinca nesumnjivo rasprodati postojeće zalihe.

Zbog ogromnog interesa modne javnosti, osnivači brenda Arjé bili su primorani stvoriti listu čekanja koja je prešla brojku od tisuću potencijalnih kupaca.

Postavlja se pitanje što kapute s potpisom brenda Arjé čini toliko poželjnima u odnosu na konkurenciju, a mnogi odgovor traže u njihovoj reverzibilnosti, odnosno činjenici da za cijenu jednog dobivate dva kaputa – vuneni i kožni, ovisno koju stranu toga dana planirate nositi.

'Naši kaputi u potpunosti su zamišljeni tako da se nose s obje strane, tehnički i vizualno. Vjerujemo da je ovo jedan od bitnih razloga zašto se modni kupci odlučuju investirati u njih', ističe dizajnerski dvojac te ovom činjenicom, kao i time da je riječ o iznimno laganim i toplim modelima kaputa, opravdavaju njihovu cijenu od 22 tisuće kuna, koliko iznosi većina raspoloživih modela, dok se jakne kreću po cijeni nešto višoj od 15 tisuća kuna.

Kako ističu osnivači američkog brenda, njihovi kaputi podjednako se ističu bezvremenskim dizajnom i efektnim izgledom, što je sve što netko može očekivati od investicijskog modnog komada.