ORANGINA

Orangina odaje počast marljivim Hrvatima

22.05.2014 u 16:08

Bionic
Reading

Legendarno piće koje treba protresti prije posluživanja, pokreće veliku kampanju “Okreni stvari naglavačke”, s ciljem podizanja zadovoljstva i produktivnosti građana na njihovim radnim mjestima

Pod dojmom poraznih rezultata nedavno provedenog istraživanja na razini Europske unije koje je pokazalo da čak 79 posto zaposlenih u Hrvatskoj radne uvjete ocjenjuje lošima, Orangina je pokrenula kampanju pod nazivom “Okreni stvari naglavačke”. Orangina će preokrenuti živote naših marljivih građana i obećaje da od danas, kada starta kampanja, u Hrvatskoj više ništa neće biti isto. Naredna tri tjedna građani diljem Hrvatske imat će priliku na svoje radno mjesto privući nezaboravne zabavljačke skupine i dobro protresti svoju dnevnu poslovnu rutinu. Kampanja “Okreni stvari naglavačke” želi duhovitim i inspirativnim trenucima uljepšati radne dane naših radišnih građana.

Duhovito i inspirativno
Potegnuli ste cijelu noć pripremajući važnu prezentaciju? Od jutra do mraka radite na presudnom projektu? Zovu vas u treću smjenu zbog pada nekog servera? Većina građana naporno radi u uredima, tvornicama ili trgovinama diljem Hrvatske, svakodnevno pružajući najbolje od sebe kako bi zadovoljili svoje šefove ili klijente. Kampanjom “Okreni stvari naglavačke” Orangina želi dodatno potaknuti građane na marljiv rad i to na način da im omogući ono što im u dnevnoj poslovnoj rutini često najviše nedostaje – duhovite i inspirativne trenutke.

Orangina preuzima stvari u svoje ruke
Posjetitelji internetske stranice kampanje www.orangina.hr mogu vidjeti poseban i neponovljiv video uradak pun ludo zabavnih i neočekivanih likova i situacija. Neke od tih unikatnih skečeva iz video uratka zainteresirani će moći naručiti i dovesti ih na svoje radno mjesto kako bi iznenadili kolege i priuštili im nezaboravnu pauzu ili predah nakon posla. Svi koji se prijave na internetskoj stranici ulaze u izbor za sudjelovanje u kampanji “Okreni stvari naglavačke”. A kad radno mjesto preuzmu akrobati, muzičari i mađioničari možemo slobodno reći da su stvari okrenute naglavačke.

Orangina iskustvo
Božo Lovrić, predsjednik Uprave Obala grupe koja ima licencu za proizvodnju i distribuciju Orangine za jugoistočnu Europi izjavio je: “Počevši već od samog oblika boce Orangine, pa onda činjenice da je treba blago protresti prije otvaranja nakon čega dolazi svježi, lagani gazirani osjećaj pića i tako karakteristična pulpa, sve to zajedno čini iskustvo pijenja Orangine posebnim i nezaboravnim. Nova duhovita i domišljata kampanja koja nadilazi sve naše dosadašnje aktivnosti u Hrvatskoj dodatno naglašava posebnost Orangine i nudi iskustvo kakvo u Hrvatskoj još nije bilo moguće vidjeti i doživjeti“.

Za više informacija o kampanji “Okreni stvari naglavačke” posjetite www.orangina.hr