ZVJEZDANA SURADNJA

Oduševit će vas novi izgled kultnih Ikeinih vrećica

10.06.2016 u 14:56

Bionic
Reading

Plavo-žuta vrećica, poznata kao Frakta, jedan je od kultnih Ikeinih proizvoda. Debitirajući 1996. godine i s godišnjom prodajom u tri milijuna primjeraka u Americi, sada će doživjeti redizajn

Unatoč tomu što je riječ o najbolje prodavanoj velikoj torbi u svijetu, Frakta ni po čemu nije moderna. Prethodni pokušaji moderniziranja Ikeinih vrećica prošli su neslavno, no sada je švedski div odlučio angažirati danski dizajnerski brend Hay u misiji stvaranja modernijeg modela po jednako pristupačnoj cijeni.

I dok su originalne torbe Frakta ukrašene Ikeinim logotipom, danski dizajner odlučio je da neće naglašavati ime brenda. Plavo-žuti izgled vrećice zamijenjen je nenametljivom šumski zelenom bojom i bijelim uzorkom, za koji Mette Hay, suosnivač dizajnerskog brenda, kaže da ga je sam izabrao zbog dugovječnosti i činjenice da nikada u potpunosti ne izlazi iz mode.

Osim toga, Hay se poigrao tkaninom zamijenivši materijal polipropilen tanjim tkaninama.

Redizajnirane torbe Frakta trebale bi se naći u prodaji kasnije ove godine, uz postojeće kultne verzije. Detalji o cijeni još nisu otkriveni, no sudeći po troškovima materijala, ona se neće previše razlikovati od onih za postojeće modele vrećica.

Torba Frakta u režiji dizajnerskog brenda Hay dio je kolekcije namještaja i rasvjete stvorene u suradnji s Ikeom. Spomenuta kolekcija trebala bi doći u Ikeine dućane iduće godine, a uključuje komade poput laganog drvenog stola, stola sa svjetiljkom, klupe za sjedenje i zelenih stolica.

'Na isti način kao što radim s vlastitim dizajnerskim brendom, smatram da dodaci mogu biti poput ljepila u kolekciji. Mnoštvo namještaja stizat će u sivoj, bijeloj i zelenoj boji', otkriva suosnivač brenda Hay.