KHAITE NA MODNOM RADARU

O brendu starom svega tri godine sad svi govore, a sve zahvaljujući Katie Holmes

28.10.2019 u 14:28

Bionic
Reading

Nakon što je ovoga ljeta punila medijske stupce prekidom šestogodišnje veze s oskarovcem Jamiejem Foxxom, američka glumica Katie Holmes posljednjih tjedana uživa posebno zanimanje modne javnosti zahvaljujući mnoštvu pomno osmišljenih izdanja na ulicama New Yorka

Zvijezda serije 'Dawson's Creek' svojim svakodnevnim stilom odijevanja posljednjih tjedana osigurala si je posebnu pozornost, a da ima neupitan modni utjecaj i slovi za neokrunjenu kraljicu ulične mode dokazala je populariziravši široj javnosti nepoznat modni brend Khaite.

Sve je započelo kada se u rujnu pojavila na ulicama New Yorka u provokativnom dnevnom izdanju - raskopčanom kardiganu koji je otkrivao odgovarajući grudnjak od kašmira.

  • +8
Katie Holmes Izvor: Mega Agency / Backgrid USA / Profimedia / Autor: Tportal montaža / LRNYC / MEGA / BrosNYC / BACKGRID

Predstavnici brenda Khaite otkrili su kako se spomenuti grudnjak, po cijeni od 3500 kuna, nakon objave fotografije Katie Holmes na Instagramu, uspio rasprodati u roku od sat vremena, a krpice s njihovim potpisom nastavila je nositi i narednih tjedana.

Osnovan prije tri godine, brend Khaite zahvaljujući podršci američke glumice Katie Holmes postao je prepoznatljivo ime na modnoj sceni, a u odnosu na brojne svjetski poznate dame, Katie se s mladim brendom iz New Yorka upoznala preko web trgovine pritom kupivši nekoliko odjevnih komada.

  • +7
Katie Holmes u komadima s potpisom brenda Khaite Izvor: Profimedia / Autor: T.JACKSON / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Od prve kolekcije predstavljene 2016. godine, brend Khaite fokusirao se na jednostavne no nimalo dosadne stilove odjeće koji ne umanjuju sofisticiranost, a uključuju savršene krojeve, prekrasnu pleteninu i izvanredne siluete.

Kreativna direktorica brenda Catherine Holstein ima jasnu viziju onoga što zapravo želi nositi cijelo vrijeme. Njezin brend Khaite postiže savršenu ravnotežu između ženstvenosti i praktičnosti koja dolazi od muškog odijevanja.

Košulje su sastavni dio linije, no uvijek stižu s malim twistom. Blejzeri su predimenzionirani, a traperice 'sjedaju' na pravim mjestima, baš onako kako treba.