nova osobnost traper dizajna

Novo poglavlje za Diesel - Održivi traper - Predstavljanje Diesel Library

11.01.2022 u 11:55

Bionic
Reading

DIESEL LIBRARY nudi široki spektar svevremenskih i dugotrajnih traper komada. Cjelokupna kolekcija trapera imat će više od 50% trapera koji neće imati sezonski rok trajanja. Namjera Martensa je osvježiti bazu svake DIESEL kategorije koja započinje s najsvestranijom svjetskom tkaninom - traperom. Međutim, odjevni komadi iz ove linije mogu se nazvati svakako samo ne “klasičnim”

S DIESEL LIBRARY, DIESEL ojačava svoju privrženost prema inovacijama i istraživanju novih proizvodnih tehnika kako bi stvorio poželjne, dugotrajne i kvalitetne traper komade. Kao rezultat DIESEL LIBRARY će predstaviti ikonične, esencijalne komade stvorene da prevladaju trendove i traju godinama: “Total look” učvrstit će ovu bezvremensku liniju.

Navedeni predmeti izrađivat će se od probranih vlakana, pranja i tretmana iz učinkovitih i odgovornih resursa. Poduprijet će se sljedeći fokusi:

  • Tkanine s niskim utjecajem na okoliš, poput organskih i recikliranih vlakana
  • Tretmani izvedeni s inovativnim tehnikama koje značajno smanjuju korištenje vode i kemikalija
  • Obloge: kožne zakrpe bez kroma; metalni gumbi bez pocinčane obrade; unutarnje etikete izrađene od recikliranih materijala; celulozne obloge, uključujući oznake i zakrpe izvedene u FSC certificiranim materijalima.
Diesel Library Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Sve navedene informacije mogu se pratiti pomoću QR koda koji se nalazi na svakom predmetu iz DIESEL LIBRARY. Na taj će način svaki odjevni predmet biti opremljen digitalnom putovnicom koja kupcima jamči pristup web stranici na kojoj će se moći saznati više o svim odgovornim atributima svakog određenog predmeta.

DIESEL LIBRARY također označava prijelaz o načinu na koji će DIESEL proizvoditi traper kolekcije u budućnosti. Sve će se kreirati pod ovim nazivom, odmičući se od naziva 5 džepova i razgraničenja između žena i muškaraca. Uspostavit će se nova osobnost i novi atributi brendiranja.