#CAMPAIGN4CHANGE

Nova kampanja sunčanih naočala Ray-Ban poziva na promjenu

08.06.2015 u 08:00

Bionic
Reading

Ray-Ban, najpoznatiji svjetski brend sunčanih naočala, predstavlja novu kampanju Never Hide – Never Hide #Campaign4change

U ovoj se kampanji pojavljuje osam jedinstvenih kreativaca koje je snimala fotografkinja i dokumentaristica Cheryl Dunn. Svi oni izražavaju legendarni duh 'Never Hide' koji stoji iza marke Ray-Ban kao utjelovljenje pionirskih poduhvata, poduzetništva, kršenja ustaljenih pravila i stava ljudi spremnih na stalne promjene. Svaki od tih pojedinaca pripovijeda svoju prvu priču iz kampanje #Campaign4change

Najnovija je kolekcija osmišljena za sve one koji žele afirmirati svoju individualnost, istaknuti se u masi i iskazati svoja uvjerenja. Stoga svi ti modeli objedinujuju u sebi klasični stil i suvremene pristupe smišljene za ljubitelje marke kakva je bila, kakva je danas i kakva će biti.  U ovoj kampanji #Campaign4change i potrošači mogu postati protagonisti. Svi su pozvani da posjete internetske stranice ray-ban.com, pristupe Bratstvu Never Hide – 'tajnovitoj, ali ne i tajnoj' zajednici, kreiraju svoje osobne kampanje #campaign4change i podijele ih s drugima. Ovo će Bratstvo pomoći ljudima u slanju njihovih poruka o promjeni cijelom svijetu. Za pobjednike će biti organizirana ekskluzivna proslava u New Yorku u listopadu ove godine, a njihove će poruke #campaign4changes biti projicirane istoga dana na Time Squareu