HIT SEZONE

Neugledna krpica iz 80-ih vraća se u velikom stilu

12.12.2016 u 12:49

Bionic
Reading

Aktualna sezona uspjela je iznjedriti neočekivan trend o kojem se zadnji put govorilo u okviru modnih 80-ih

Sudeći prema modnoj platformi Polyvore, već se naveliko traže  skijaška odijela čija je pretraga u odnosu na prošlu godinu porasla za 84 posto.

Velik interes za skijaškim krpicama, prvenstveno hlačama, mnogi vide i kao razlog za aktualne kolekcije brendova poput modne kuće Balenciaga. Kolekcijom za aktualnu sezonu Balenciagin novi dizajner Demna Gvasalia prvenstveno popularizira skijaške tajice, popularno zvane špicerice.

Za razliku od standardnih modela, špicerice svoju specifičnost mogu zahvaliti detalju elastične trake koja se navlači preko stopala. Ovaj model tajica postao je jedna od najpopularnijih krpica u ludim osamdesetima, a danas slovi za trend koji se vraća u velikom stilu.

Osim Balenciage, ovaj specifičan model tajica u aktualnim kolekcijama predstavili su modna kuća Versace i Marni, a njihov primjer standardno slijede cjenovno pristupačni brendovi nudeći vlastite verzije ovog hita iz 80-ih. Legendarna i mnogima neugledna krpica danas nimalo ne djeluje kao originalni modeli iz 80-ih. Dizajneri modnih kuća stvorili su moderno izdanje špicerica kao hibrid hlača i tajica s kultnim elastičnim dodatkom koji je, sudeći prema revijama, najpoželjnije nositi preko obuće.

Prije nego što je postala ogroman hit u 80-ima ova vrsta odjevnog komada bila je simbol starog holivudskog glamura. Svoju premijeru doživjela je 50-ih godina zahvaljujući njemačkom luksuznom brendu skijaške odjeće Bogneru.