Meghan Markle ušla je u ljeto s osmijehom i bezbrižnim modnim izdanjem. U lepršavoj bijeloj haljini, Meghan je pokazala kako jednostavnost i elegancija mogu biti pravi izbor za tople dane uz more
Ljeto je tek počelo, a Meghan Markle već je postavila modne standarde za sezonu. Na službenom Instagram profilu svog lifestyle brenda As ever, vojvotkinja od Sussexa podijelila je fotografiju na kojoj šeta plažom u bijeloj, prozračnoj haljini, s kosom podignutom rukom.
Meghan je za šetnju uz ocean odabrala bijelu lepršavu haljinu koja odiše lakoćom i elegancijom. Ovakav model savršen je za tople ljetne dane, a istovremeno je dovoljno svestran da ga možete nositi i na plaži i na gradskim ulicama. Meghan je još jednom pokazala kako minimalistički pristup, kojem je godinama vjerna, može izgledati izuzetno chic.
Bijela maxi haljina koju Meghan nosi na najnovijoj fotografiji ista je ona u kojoj se vratila na Instagram početkom godine. Riječ je o modelu 'Francine' brenda Khaite od mekanog jerseya, s dubokim izrezom na leđima, čija cijena iznosi oko 980 dolara. Fotografiju je snimio njezin prijatelj, fotograf Jake Rosenberg, na javnoj plaži u Santa Barbari, a Meghan je na slici opuštena, s raspuštenom kosom u valovima i s minimalno nakita.
Kalifornijski chic kao zaštitni znak
Opušteni, plažni kalifornijski stil postao je zaštitni znak Meghan Markle otkako se s princom Harryjem preselila u Montecito 2020. godine. Njezin ormar obiluje lepršavim bijelim haljinama, oversized košuljama i jednostavnim, ali efektnim komadima koji odišu lakoćom i elegancijom. Meghan često bira prozračne, nenametljive outfite koji se lako kombiniraju.
Ljeto u znaku obitelji i novih projekata
Objava s plaže stigla je u trenutku kada Meghan najavljuje nove proizvode iz svog brenda As ever. Nedavno je podijelila fotografiju stola prepunog svježeg bobičastog voća, limuna i mjernih posuda, uz poruku: 'Vaši favoriti se vraćaju, a dolaze i neka nova iznenađenja koja jedva čekamo podijeliti s vama. Sve stiže ovog mjeseca... budite uzbuđeni!' Prva kolekcija As ever lansirana je početkom travnja i rasprodana je u manje od sat vremena.