Merry Go Round

Mastercard nadograđuje prepoznatljiv audio identitet prvim pop singlom

13.01.2020 u 11:23

Bionic
Reading

Pop skladba „Merry Go Round“ nadograđena je posebnom Mastercard melodijom, prilagodljivom različitim glazbenim žanrovima

Mastercard nastavlja s transformacijom branda koja je započela prošle godine kad je kompanija predstavila svoj audio identitet. Upravo takav razvoj dao je novu dimenziju brandu i postao važna komponenta prepoznatljivosti. Kako bi nadogradio svoj audio identitet, Mastercard je predstavio prvi glazbeni singl, zasnovan na prepoznatljivoj te lako pamtljivoj zvučnoj melodiji branda.

Melodija je prilagodljiva na globalnoj razini i među različitim glazbenim žanrovima, ali istovremeno zadržava svoju prepoznatljivost. U sklopu ovog projekta, Mastercard će surađivati s brojnim svjetskim umjetnicima stvarajući skladbe koje imaju za cilj nadogradnju postojećeg audio identiteta, ali i povezivanje branda s ljudima kroz glazbu. Prvi singl, skladba „Merry Go Round, nastao je kao rezultat zajedničke suradnje s tekstopiscem te producentom Niclasom Molinderom te švedskom umjetnicom Nadine Randle.

„Zvuk daje novu dimenziju identitetu branda te nas sve povezuje kroz zajedničku strast prema glazbi“, izjavio je Raja Rajamannar, direktor marketinga i komunikacija u kompaniji Mastercard. „Oduševljeni smo ovim partnerstvom s Nadine na singlu 'Merry Go Round' u koji smo integrirali prepoznatljivu Mastercardovu zvučnu melodiju te tako predstavili nove formate koje brandovi mogu koristiti uz tradicionalne kanale komunikacije.“

Mastercard je ovim projektom ponovno pokazao kako se zvuk može koristiti za komunikaciju branda, a ujedno može služiti i kao zvučna oznaka za sigurno plaćanje. Zvučna melodija Mastercarda je integrirana na više od 7,6 milijuna platnih mjesta u cijelom svijetu. Prema istraživanju koje su proveli Mastercard i GfK Global, 77 posto ispitanika vjeruje kako je Mastercard zvuk učinio transakcije i maloprodajna okruženja pouzdanijim.

Glazbeni singl „Merry Go Round može se poslušati na YouTubeu i uskoro preuzeti na servisima za streaming glazbe. Ovo je ujedno i prvi singl za nadolazeći album koji će Mastercard predstaviti tijekom ove godine.