NOVA KAMPANJA LARIE

Marina Lacković predstavlja svoju neodoljivu romantičnu kolekciju

28.11.2015 u 21:17

  • +5

Neodoljiva romantika Marine Lacković u novoj Larie kampanji

Izvor: Promo fotografije / Autor: Karmen Poznić

Bionic
Reading

Sve traženija zagrebačka dizajnerica Marina Lacković koju obožavaju brojne fashionistice lansirala je kampanju za najnoviju kolekciju svog modnog brenda Larie, za sezonu proljeće/ljeto 2016. pod imenom 'Byron'. U novoj kolekciji Marina koristi samo najfiniju čipku, a prevladava paleta crne, bijele, sive i puderaste boje. Svaka je haljina jedno malo umjetničko djelo u koje je, otkrila nam je, utrošeno od sedam do 15 metara tanke čipke

'Za novu kolekciju Byron inspirirao me romantizam koji se ne odnosi na određeni stil nego na shvaćanje koje se može izraziti na način kao što je nestvarnost', kaže mlada talentirana dizajnerica.

Nova kolekcija koja će otvoriti ovogodišnji Fashion Week Zagreb 11. prosinca, nježna je, sanjiva, romantična.
'Koristila sam sve glavne elemente romantizma, široke i bogate rukave, cjevasti donji dio haljine s naglaskom na struku, volane i kao glavni materijal tanku čipku koje sam po modelu utrošila i do 15 metara', otkrila je.

Njezine su haljine, kaže, podosta prozirne i naglašavaju prirodnu ljepotu žena.
'Uglavnom su kroja X pa prekrivaju sve eventualne nedostatke. Svaka je haljina namijenjena ženi koja želi biti primijećena i koja se ujedno želi izdvojiti iz mase, koja teži drugačijem', poručuje Marina čije kreacije nose brojne osobe iz javnog života poput Tamare Garbajs, Lane Gojak, Ivane Mišerić, Andreje Andrassy, Helene i Tamare Šopar, Lane Jurčević, Ivane Delač, Tije Jurčić Warren...


Glumica Tamara Garbajs najčešće nosi kreacije Marine Lacković

Mnogo je umjetnika kojima se divi i s čijim se stvaralaštvom budi.
'Divim se Gabrielle Chanel, koja je usprkos teškom djetinjstvu uspjela u svom snu, zauvijek. Divim se Christianu Dioru koji se suprotstavio ocu i izborio za sebe i svoj san, divim se svakoj osobi koja uspije u svom snu', ističe.

A moda je njezin san još od djetinjstva.
'Kroz moje igre, jednostavno sam znala da je to moj poziv. Bilo je samo pitanje vremena kada ću se osjećati dovoljno zrelom i koji će to biti način da pokažem svoj talent koji je svakako uz skiciranu kolekciju bio prvi korak u ostvarenju sna', izjavila je.

Dva puta godišnje Marina putuje u Milano na sajam tekstila gdje bira materijale za najnovije kolekcije.
'Tada stavljam sve na papir i počinje proces izrade', kaže. Kad je riječ o materijalima, obožava brokat.

Tvrdi da se sa stilom i osjećajem za lijepo jednostavno rodiš.
'Danas se rade greške kada se ozbiljno shvate trendovi. Nešto što je trenutačno trendy nije zakon da stoji svakoj građi i godištu. Greška je kada se stil povezuje s novcem, jer za imati dobar stil ne trebaš biti milijarder. Trebaš imati samo osjećaj', tvrdi dizajnerica.

Hrvatska je mala zemlja, ali broji puno talentiranih ljudi i misli da se uz njih hrvatska modna industrija ne treba brinuti.
'Pokrivaju se svi stilovi i potrebe. Ne razmišljam gdje ću biti za pet, deset ili petnaest godina. Znam da radim ono što volim i pretačem u to sve svoje osjećaje. Imam ideja za narednih dvadeset godina', otkrila je. Divno je, kaže, buditi se s činjenicom da ima veliku sreću raditi ono što voli.

'Ako ćemo sagledati činjenicu da nema modnih događaja u ovoj situaciji Fashion Weeka i da me Suzy i Sarah Josipović nisu prepoznale kao talent, još uvijek bih crtala i dizajnirala unutar svoje kuće, a to bi bila prava šteta', kaže dizajnerica za koju vjerujemo da će nas svojim lijepim kolekcijama jednako oduševljavati u narednim sezonama.