OVO JOŠ NISTE VIDJELI

Kraj je svijeta, a Milla Jovovich blista

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 31.10.2011 10:36
  • Objavljeno 31.10.2011 u 09:59
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Kad izaberete Millu Jovovich za zaštitno lice kampanje ne možete pogriješiti. A kad još kampanju upakirate u spektakularne fotografije koje dočaravaju smak svijeta uspjeh je zajamčen

Tako je odličan potez povukao i brend pića Campari koji ju je angažirao za novi kalendar. U reklami za 2012. na kalendaru  'It's The End Of The World, Baby' prekrasnu Millu snimio je fotograf Dimitri Daniloff.

Campari/starpulse.com

Campari/starpulse.com

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Kalendar je inspiriran proročanstvom Maja da će smak svijeta biti 21. prosinca 2012. godine, jer je to zadnji datum koji je drevna civilizacija stavila na svoj kalendar.

Spektakularno vizualno putovanje s Millom u glavnoj ulozi, u kojem se svijet primiče svom kraju, zabilježeno je na 12 fotografija, a teško je odlučiti koja je bolja i posebnija.

'Kao modelu i glumici ovo mi je bio novi izazov. Oživjeti hipotetski neke događaje na teatralan, a opet sofisticiran način', rekla je Milla.

'Campari je iskoristio mogućnost da slavi život i kreativnost, energiju i optimizam, ohrabrujući ljude da stvaraju nezaboravne trenutke podižući zajedno čaše', rekli su iz te poznate kuće.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi