U ČETIRI KORAKA

Izaberi frizuru koja će ti odlično pristajati

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 12.08.2010 07:45
  • Objavljeno 12.08.2010 u 07:45
matej lulić grafiter

matej lulić grafiter

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Dečki su skloni imati jednu te istu frizuru godinama. Nekome se sviđa samo određena frizura, a neki se boje eksperimentirati jer ne znaju kako bi im pristajalo nešto drugačije

Evo kako s manje straha, a više entuzijazma, možeš početi razmišljati o svojoj novoj frizuri. Možda se na kraju i odlučiš ošišati baš onako kako ti najbolje pristaje.

PRVI KORAK

Ocijeni svoju frizuru

Dakle, baci dobar pogled u ogledalo. Trebaš znati da je velika razlika između onog što želiš napraviti od kose i onog što možeš napraviti od nje. Je li gusta ili rijetka? Bujna ili poprilično tanka? Kovrčava ili ravna? Primjerice, rijetka kosa nije najbolji izbor za dužu frizuru, a kovrčava je kao stvorena za nju, kakvu ima naš mladi grafiter iz Osijeka, Matej Lulić.

DRUGI KORAK

Traži dobre primjere

Zaista imaš mnogo izbora – časopisi, televizija, internetski portali... Potraži koje osobe iz showbusinessa imaju kosu sličnu tvojoj i što su s njom uspjele napraviti pa neka ti to posluži kao inspiracija.

TREĆI KORAK

Izaberi dobar salon

Možda si i dosad imao problema sa svojim starim frizerom. Ti mu kažeš jedno, on napravi drugo, ti mu kažeš stanji kraj ušiju, on ostavi kako je i bilo. Ruku na srce, to nije rijetka pojava ni kod muških ni kod ženskih frizera. Stoga je potrebno naći dobar salon, odnosno dobrog frizera za kojeg znaš da će te razumjeti i napraviti točno ono što želiš.

ČETVRTI KORAK

Budi fleksibilan

Ako si izabrao dobrog frizera, i on će ti sam dati pokoji savjet, jer pretpostavimo da čovjek ima određeno iskustvo i bolje zna što je dobro za određeni tip kose. Stoga, ako ti se prijedlog čini OK, svakako ga prihvati. Ipak, ne daj da na kraju ispadne frizura kakvu je predložio frizer, a ne ti. Upravo je zbog toga dobro znati što želiš. A želiš izgledati dobro, zar ne?

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi