LUKSUZ NADOHVAT RUKE

It torbice koje vole zvijezde, ali i obične žene

18.02.2016 u 06:50

  • +8

Michael Kors torbe

Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras

Bionic
Reading

Iako rasprava oko toga koja 'it' torba vlada iz sezone u sezonu ne nalazi rješenje, sudeći prema slavnim damama i velikom broju anonimnih djevojaka i žena, jednoglasna odluka odlazi torbicama Michaela Korsa

Svoju holivudsku estetiku ovaj američki dizajner spaja s mladenačkom energijom koja krasi njegove linije modnih dodataka. Jednim dijelom torba tote, jednim torba preko ramena, model Gracie Michaela Korsa postao je stalni dodatak zvijezda poput Kendall Jenner, Selene Gomez Alessandre Ambrosio

Torba Tenby našla je fanove u glumicama Kate Hudson, Dakoti Johnson i Amandi Seyfriedponajviše zbog praktična dizajna i nošenja preko ramena, dok strukturiranom modelu Korsove torbice imena Casey nisu mogle odoljeti zvijezde poput Taylor Swift, Mirande Kerr i Gigi Hadid

Kupnja dizajnerske torbice nikako se nije nalazila na vrhu liste prioriteta običnih smrtnica. Dolaskom američkog dizajnera Michaela Korsa u svijet mode stvari su se znatno promijenile. Njegove luksuzne linije kožnih torbi koje cjenovno ne dostižu velike dizajnerske brendove, osim što su postale pristupačne, na jednak su način postale izrazito poželjne.

Upravo prodaja torbica čini 70 posto ukupne prodaje proizvoda s potpisom Michaela Korsa, a prema riječima dizajnera, torbe su idealan proizvod za žene. 'One nemaju veličinu, nemaju dob. Možete se taj dan osjećati debelo, a svejedno ćete nositi torbu', izjavio je Kors svojedobno za Bloomber.

Upravo svima poznata ženska ljubav prema torbama i činjenica da mnoge od njih sanjaju o onoj s dizajnerskim potpisom koju si ne mogu priuštiti, stvorile su teren za stvaranje brenda Michael Kors. Na osnovi spomenutih tvrdnji Kors je izgradio brend nudeći kvalitetne luksuzne torbice koje si mogu priuštiti mnoge žene.

Brend Michaela Korsa krasi neobično poimanje luksuza koje gradi na demokratičnosti odnosno filozofiji 'luksuz koji si možete priuštiti'. Iza želje o pokretanju brenda stajala je težnja približavanja luksuzne robe srednjoj klasi, čime je Kors uspio ukrasti kupce rivalu Coachu koji je prije njegova dolaska bio najprodavaniji luksuzni brend među srednjom klasom u Americi.