MEDIJI I AGENCIJE

Hrvatska u najvećoj globalnoj humanitarnoj akciji za djecu

28.12.2011 u 11:45

Bionic
Reading

Ove godine i Hrvatska će se priključiti organizaciji Free the Children u humanitarnoj kampanji We Day

Free the Children je najveća svjetska dječja mreža kojoj je cilj pomoć djeci. Kampanja je ove godine započela 26. prosinca, a trajat će do 31. siječnja 2012. Pokrenuo ju je mladi Craig Kielburger još 1995. godine, a tijekom godina projekt se proširio na više od 70 zemalja.

Cilj ovogodišnje kampanje je prikupiti milijun članova na Facebook stranici We Day, što bi bio dosad nezabilježen rezultat jedne humanitarne kampanje, čime bi We Day ušao u Guinessovu knjigu rekorda. Sponzori akcije donirat će dolar za svakog člana Facebook stranice, a Free the Children će sredstva usmjeriti organizacijama koje pomažu djeci diljem svijeta.

Važna značajka kampanje je besplatan medijski prostor i kreativna razrada lokalnih kampanja u svakoj od zemalja u kojoj se ona provodi. Na svjetskoj razini, za organizaciju kampanje zadužena je multinacionalna medijska mreža Initiative, dok u Hrvatskoj projekt vode Digitel grupa, odnosno njihova članicom koja je domaći zastupnik Initiativa, Digitel medijski servisi (DMS) u zakupu medija i McCann Erickson, u kreativnoj razradi lokalne kampanje. Sve agencije na kampanji rade bez naknade, pro bono. Akciju će podržati i hrvatski mediji koji će također bez naknade ustupiti prostor za oglase.

DMS je suradnju i sudjelovanje u kampanji Free the Children uspio dogovoriti s vodećim domaćim medijima, uključujući Novu TV, RTL, tiskana izdanja Styrie, EPH i AdriaMedije, tako i najznačajnijih domaćih portala i radija te Blitz-CineStarom.