ŠTO TAKNE ZLATA VRIJEDI

Hoće li svi poludjeti za cipelama 'it' djevojke?

26.10.2016 u 08:41

Bionic
Reading

Gigi Hadid do sadašnjeg zvjezdanog statusa morala je preskočiti mnoge prepreke jer su je na samom početku prozivali da nema tijelo top modela. U kratkom je roku potukla sve konkurentice, nosila neke od najprestižniji revija na svijetu i postala Victorijina anđelica, a sada se bavi dizajnom

It djevojka današnjice tako je snimila najnoviju reklamu za sjajne gležnjače iz kuće slavnog dizajnera Stuarta Weitzmana, ali odradila je i više od snimanja – cipele su njezin dizajn.

U kampanji glumi opaku i seksi djevojku koja u novim trendi cipelama može sve pa i boksati. Metalik gležnjače sa srednje visokom potpeticom imaju vezice i čine se lako nosive u mnogim kombinacijama. Spot je režirao James Franco, a u njemu Gigi nosi cipele iz ovojesenske kolekcije i s lakoćom svladava protivnike u ringu.

Launching 10/25: #DoItRight in the Gigi Boot. @gigihadid stars in the short film directed by @jamesfrancotv.

Fotografiju objavljuje Stuart Weitzman (@stuartweitzman)


Dvadesetjednogodišnja ljepotica za Vogue je otkrila kako je sve zajedno bio pravi izazov: 'Oduvijek sam u glavi imala viziju kako bi izgledale moje cipele, ali bilo je to teže ostvariti nego dizajniranje odjeće.' Dodala je kako su cipele istodobno trebale biti izazovne, ali i sportske pa da mogu biti graciozne ili okretne po potrebi.


Cijena im je oko 4.000 kuna, dolaze u nekoliko metalik nijansi ili su od crne krokodilske kože. Sa slavnim dizajnerom Gigi je dogovorila da će dio zarade ići za izgradnju škola u Gani, Gvatemali i Laosu.