LUDA ZA CIPELAMA

Fani Stipković zaštitno lice cipela SHY

18.05.2009 u 10:30

Bionic
Reading

Manekenka Fani Stipković do sada je nebrojeno puta isticala da obožava cipele. Sada joj se ostvario san, Fani je postala zaštitno lice cipela Shy

Fani za SHY

Fani Stipković predstavila je hrvatskoj publici talijanske cipele SHY koje se odsad mogu nabaviti u zagrebačkom City Centru One.

Talijanski brand obuće SHY nastao je u srcu rivijere Brenta, u Fiesso d'Articu (Venecija), području poznatom po proizvodima od kože te izradi cipela.

Shy karakteriziraju najkvalitetnija koža u vrhunskoj obradi, koža pitona, antilop, teleća koža, koža iguane, krokodilska koža... One se sjedinjuju s najfinijim tkaninama, kao što su svila, saten, peak i macrame.

Zbroj tih elemenata dovodi Shy na poziciju iznimno profinjenog branda koji može zadovoljiti i najotmjenije žene.

Ciljna skupina Shya proteže se od 18 do 50 godina; žene koje se žele osjećati mlado, zavodljivo i šarmantno.

Obli, četvrtasti ili svečani vrh te savršena peta čine cipele Shy prikladnima u svakoj prilici. Udobnost i stilska elegancija u savršenoj kombinaciji svakog para cipela ono su što obožavatelju modnih dodataka daje ekscentričnu, elegantnu i neobičnu notu.

Modne dodatke same po sebi karakterizira jedinstveni stil i mogućnost transformacije najjednostavnijeg para cipela u nešto jedinstveno, ekskluzivno te pomalo napadno. Pomoću kopče s kristalima Swarowsky, patentnog zatvarača, zakovica, dragog kamenja, gumba ili sjajne trake neka kolekcija postaje šik, ali opet jednostavna.

Pažnja pri odabiru svakog materijala svrstava Shy u proizvode visoke cijene: od početnih 190 eura za balerinke, do maksimalnih 650 eura za sandale ili čizme što je krajnja cijena za potrošača.

Od 2007, Shy ima i novu liniju Dolly. To je linija ulične mode koja prenosi duh Shya u svakodnevni život.

U samo nekoliko godina, Shy je postigao velik uspjeh širom svijeta. Japanci, Rusi, Arapi, Europljani i Amerikanci ostali su zameteni ciklonom Shy. Kao doprinos svojim potrošačima, SHY svoje proizvode plasira samo u najelitnije dućane diljem svijeta.