LUDA ZA CIPELAMA

Fani Stipković zaštitno lice cipela SHY

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 18.05.2009 10:51
  • Objavljeno 18.05.2009 u 10:30
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Manekenka Fani Stipković do sada je nebrojeno puta isticala da obožava cipele. Sada joj se ostvario san, Fani je postala zaštitno lice cipela Shy
Vemla

Vemla

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Fani za SHY
Vemla

Vemla

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Fani Stipković predstavila je hrvatskoj publici talijanske cipele SHY koje se odsad mogu nabaviti u zagrebačkom City Centru One.

Talijanski brand obuće SHY nastao je u srcu rivijere Brenta, u Fiesso d'Articu (Venecija), području poznatom po proizvodima od kože te izradi cipela.

Shy karakteriziraju najkvalitetnija koža u vrhunskoj obradi, koža pitona, antilop, teleća koža, koža iguane, krokodilska koža... One se sjedinjuju s najfinijim tkaninama, kao što su svila, saten, peak i macrame.

Zbroj tih elemenata dovodi Shy na poziciju iznimno profinjenog branda koji može zadovoljiti i najotmjenije žene.

Ciljna skupina Shya proteže se od 18 do 50 godina; žene koje se žele osjećati mlado, zavodljivo i šarmantno.

Obli, četvrtasti ili svečani vrh te savršena peta čine cipele Shy prikladnima u svakoj prilici. Udobnost i stilska elegancija u savršenoj kombinaciji svakog para cipela ono su što obožavatelju modnih dodataka daje ekscentričnu, elegantnu i neobičnu notu.

Vemla

Vemla

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Modne dodatke same po sebi karakterizira jedinstveni stil i mogućnost transformacije najjednostavnijeg para cipela u nešto jedinstveno, ekskluzivno te pomalo napadno. Pomoću kopče s kristalima Swarowsky, patentnog zatvarača, zakovica, dragog kamenja, gumba ili sjajne trake neka kolekcija postaje šik, ali opet jednostavna.

Pažnja pri odabiru svakog materijala svrstava Shy u proizvode visoke cijene: od početnih 190 eura za balerinke, do maksimalnih 650 eura za sandale ili čizme što je krajnja cijena za potrošača.

Od 2007, Shy ima i novu liniju Dolly. To je linija ulične mode koja prenosi duh Shya u svakodnevni život.

U samo nekoliko godina, Shy je postigao velik uspjeh širom svijeta. Japanci, Rusi, Arapi, Europljani i Amerikanci ostali su zameteni ciklonom Shy. Kao doprinos svojim potrošačima, SHY svoje proizvode plasira samo u najelitnije dućane diljem svijeta.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi