TINEJDŽERI NAJČEŠĆE ŽRTVE

EU protiv prijevara u prodaji melodija za mobitele

18.11.2009 u 07:32

Bionic
Reading

Komisija za potrošače Europske unije objavila je da je prisiljena zatvoriti ili tražiti promjene u poslovanju više od 200 web stranica koje se bave prodajom melodija za mobitele

Najčešći posjetitelji ovih stranica i kupci su upravo tinejdžeri.

Pod paskom je bila 301 stranica od lipnja 2008. godine, a na čak 200 nađene su nelogičnosti i prijevare. Najveći broj prijevara dolazi iz kompanija iz Italije, a među tvrtkama koje će zbog toga morati platiti kaznu su i Vodafone Italia i Telecom Italia.

Godišnje se na prodaji melodija za mobitele zaradi čak 691 milijun eura.

Istraživanje je provedeno u državama EU-a te u Norveškoj i na Islandu.

Među najčešćim prijevarama je uvjeravanje kupaca da melodije za mobitele na pretplatu dobivaju besplatno, a na kraju ih se posebno naplati.

Čak su 54 stranice zatvorene, a 150 ih je primorano da promijene način oglašavanja, iz kojeg će tinejdžerima biti jasnije što kupuju.

'Tinejdžeri ne smiju biti žrtve lažnog oglašavanja', zaključeno je u izvješću.