Nakon što je popularna Dubai čokolada preplavila TikTok i police specijaliziranih trgovina širom svijeta, čini se da internet već ima novog favorita: Angel Hair odnosno anđeoska čokolada. No, hoće li taj novi trend uspjeti ponoviti uspjeh svog prethodnika ili je riječ samo o viralnom trenutku bez trajne vrijednosti, ostaje nam vidjeti
Ako ste probali Dubai čokoladu i ostali oduševljeni istom, unatoč paprenoj cijeni, vrijeme je da probate i novi hit na tržištu - Angel Hair čokoladu, koja privlači pažnju svojim neobičnim sastavom i vizualno impresivnom prezentacijom.
U osnovi, riječ je o čokoladnoj pločici punjenoj kremom od pistacije i pişmaniyeom, turskom verzijom šećerne vune koja se dobiva razvučenim šećerom, brašnom i maslacem u tanke niti. Ova mekana i vlaknasta struktura daje čokoladi zanimljivu teksturu, sličnu popularnom dragon's beard slatkišu.
I dok je za Dubai čokoladu zaslužna Sarah Hamoude, za koju je to bio eksperiment potaknut trudničkim željama koji je na kraju postao najtraženiji proizvod u 2024. godini, kada je riječ o Angel Hairu zasluge idu belgijskom proizvođaču 'Tuchou'.
A baš kao i njezin prethodnik, i Angel Hair ima paprenu cijenu, zbog koje je dostupna samo onima kojima nije problem potrošiti sulude iznose na slatko zadovoljstvo. Orginalno pakiranje od 185 grama košta čak 21 euro, zbog čega itekako spada u kategoriju luksuznih čoklada.
Dobra vijest je da se već pojavila i na policama dućana u Hrvatskoj, a osim skupih varijanta, postoje i one jeftinije koje su nedavno stigle i na police Lidla, no nisu u stalnoj ponudi.