MO'Š MISLIT

Celulit može nestati za samo devet minuta?

  • Autor: G. R./A. J.
  • Zadnja izmjena 05.03.2009 14:49
  • Objavljeno 05.03.2009 u 13:00
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Čudotvorna krema protiv celulita koja mrsku narančinu koru navodno razbija u svega devet minuta uskoro bi se trebala pojaviti i na europskom tržištu, a za njom je zavladala prava pomama iako nitko još nije vidio službene rezultate testiranja

Anticelulitni losion Adonia LegTone je u SAD-u rasprodan za samo sedam dana, u Velikoj Britaniji ga je naručilo 100.000 žena, a prodaje se isključivo preko interneta. Njegov izumitelj dr. Mark Binette tvrdi da su žene primijetile 47-postotno smanjenje celulita u samo devet minula, dok se u šest mjeseci narančina kora smanjila za čak 70 posto. Međutim, službeni rezultati testiranja nisu izneseni u javnost, kao ni način na koji je testiranje provedeno.

Daily mail

Daily mail

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Pitanje je, ako u samo devet minuta krema djeluje na masno tkivo, kakav učinak ima na ostatak tkiva i kakva i kolika oštećenja izaziva na njemu. Iz dosadašnjih podataka može se jedino zaključiti da se radi o jako agresivnom proizvodu o čijem se dugoročnom učinku na zdravlje ne zna puno.

Kompanija Green Island Labs koja je na tržište izbacila taj, kako ga nazivaju, čudotvorni serum pod nazivom Adonia LegTone, tvrdi da losion koristi 'regenerativna svojstva biljnih matičnih stanica' kako bi udahnula novi život u oslabljene matične stanice kože. Losion osim biljnih matičnih stanica, načinjenih od prirodnih biljnih embrija, sadrži i 23 biljna ulja, uključujući ulje đumbira, ružmarina i limete.

'Djelovanje većine krema protiv celulita nije klinički dokazano i od njih ima malo koristi. Mnoge žene su nakon upotrebljavanja takvih krema razočarane jer one ne liječe uzrok. No tajna je otkrivena i sačuvana u boci', rekao je doktor Mark Binette.

Britanski znanstvenici upozoravaju da losion koji će se prodavati po cijeni od oko 560 kuna sigurno ne vrijedi tog novca. Vodeći britanski stručnjaci za kožu sarkastično su rekli da, ako taj proizvod zbilja djeluje onako kako ga opisuju u reklami, onda njegovi izumitelji zaslužuju Nobelovu nagradu.

'Problem celulita je kompleksan i on nastaje zbog mnogo faktora, tako da je iracionalna ideja da nešto što nastaje godinama može nestati u devet minuta. Ne može ni u 90 minuta ni za 90 dana. Problem celulita možete rješavati pasivnije ili agresivnije, ali sve zahtijeva trud i vrijeme i stručno otkrivanje uzroka. Treba promijeniti način života, morate paziti što jedete, mnogo gimnasticirati. Ova želja posljedica je vremena u kojem se sve rješava brzo, lako bez puno truda. Krema ne košta ni premalo ni previše, pa mnogi misle da se isplati probati, čak i ako to znači da ćemo proizvod na kraju baciti. No ona svakako nije rješenje za taj kompleksni problem. Uz vjerojatnost da ne bude efikasna, postoji visoki rizik da učini štetu, npr. da izazove alergijsku reakciju na koži', kaže specijalistica dermatovenerologije, prim. dr. sci. Jasna Lesić.

Međutim, ni sva upozorenja stručnjaka da se u ovom slučaju radi najvjerojatnije o tipičnom 'prodavanju magle' i bacanju novca neće obeshrabriti brojne žene koje su zbog vječne želje da izgledaju ljepše žene spremne na štošta, pa i na iskušavanje svakojakih krema. Pogotovo onih koji obećavaju rezultate u ekspresno kratkom roku, a k tome su ipak jeftinije od dugotrajnih i skupih tretman u beauty salonima, bez obzira na to što je krajnji rezultat za samo zdravlje, ali i celulit, vrlo upitan.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi